Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Inlezer
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

256 Resultaten

Sorteren op
Boek

De promotie

Herman Brusselmans (Auteur)

Een auteur heeft een dichtbundel geschreven. Zijn uitgever huurt een firma in, die een van hun medewerkers inzet om van de promotie van het boek een fulltime bezigheid te maken.

Genre
Uitgever

Prometheus (2025)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

TikTok Academy : haal het beste uit TikTok van beginner tot professional

Jonas Lips (Auteur)

Praktische tips voor ondernemers om succesvolle marketingcontent te creëren voor het socialemediaplatform TikTok. Met kleurenfoto’s en -illustraties.

Uitgever

Lannoo (2023)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Hooked : hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal (Auteur), Ryan Hoover (Medewerker)

Handboek voor marketeers.

Boek

Facebookmarketing voor dummies

Stephanie Diamond (Auteur), John Haydon (Auteur)

Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.

Boek

Het omslagpunt : hoe kleine dingen een groot verschil uitmaken

Malcolm Gladwell (Auteur)

Beschouwing over het ontstaan van modes en trends, waarbij creatieve en communicatief ingestelde enkelingen een proces op gang brengen.

Uitgever

Contact (2001)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Digitaal is het nieuwe normaal : de revolutie is begonnen

Peter Hinssen (Auteur), Misha Chellam (Medewerker)

Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk.

Uitgever

Lannoo (2010)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Mag ik u een aanbod doen? : een tragikomedie van onze tijd

David Szalay (Auteur)

Een Britse telemarketeer krijgt steeds meer moeite met het verkopen van gebakken lucht.

Uitgever

Mouria (2008)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Zout suiker vet : hoe de voedselindustrie ons in zijn greep houdt

Michael Moss (Auteur)

Kritische beschouwing over de praktijken van de hedendaagse voedingsindustrie om de consumenten ongezond voedsel op te dringen.

Boek

Maak je merk cool : branding naar de nieuwe generatie

Joeri Van den Bergh (Auteur), Mattias Behrer (Auteur)

Gids voor een marketingstrategie gericht op jongeren.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Show your work! : 10 manieren om je creativiteit met de wereld te delen

Austin Kleon (Auteur)

Adviezen aan kunstenaars en andere creatieve mensen.

Uitgever

Lannoo (2014)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Alchemie : de onweerstaanbare kracht van marketing

Rory Sutherland (Auteur)

De schrijver onderzoekt welke code marketing succesvol maakt aan de hand van psychologische inzichten in het keuzegedrag van mensen.

Uitgever

Spectrum (2019)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Heldenmerk

Guillaume Van der Stighelen (Auteur), Wouter Torfs (Inleider)

Adviezen aan marketeers om merken bekend of zelfs 'onsterfelijk' te maken.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wat als de klant nee zegt? : praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Geert Delobelle (Auteur)

Praktische handleiding voor professionele verkopers.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever

Acco (2014)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar