Boek Genoeg van reclame : over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen Paul ter Heyne
Boek Denken als Elon Musk Erwin Wijman (Auteur), Jeanine Blaauw (Auteur) Adviezen door de succesvolle Amerikaanse ondernemer, oprichter van Tesla, PayPal en SpaceX, aan ondernemers en managers over zijn bedrijfsfilosofie. Uitgever Uitgeverij Haystack (2018) Taal Nederlands Onderwerp Musk, Elon Serie Topondernemers (1) Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Wat je verkoopt ben je zelf : waarom de beste reclame gratis is Erwin Wijman (Auteur) Handboek over marketing waarbij de persoonlijke relatie met de klant centraal staat. Uitgever Haystack (2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Verkooptechnieken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Genoeg van reclame : over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen Paul ter Heyne (Auteur), Erwin Wijman (Redacteur) Betoog voor het aan banden leggen van reclame. Uitgever Haystack (2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Reclame ; psychologie, Marketing ; ethiek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift De column als literair genre Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Columns Doelgroep Volwassenen