Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

28 Resultaten

Sorteren op
Boek

Programmeren met Python voor dummies

John Paul Mueller (Auteur)

Basisbeginselen en veelgebruikte functies voor beginners van de programmeertaal voor apps voor elk populair besturingssysteem.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Ontdek 3D-printen

Bob Timroff (Auteur)

Technieken, materialen en toepassingen voor het printen in 3D.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Arduino voor dummies

John Nussey (Auteur)

Handleiding voor het gebruik van Arduino, een microcontroller met talloze gebruiksmogelijkheden.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Niet beschikbaar
Uitgever

Boom (© 2017)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Python

Robert Smallshire (Auteur), Austin Bingham (Auteur)

Handleiding programmeren met Python.

Boek

Starten met internet of things : 35 projecten met Raspberry Pi en wireless Arduino

Bert Van Dam (Auteur)

Vijfendertig projecten om met Raspberry Pi en Arduino en een tablet diverse apparaten in huis te bedienen.

Boek

Raspberry Pi voor kids voor Dummies

Richard Wentk (Auteur), Richard Rasker (Vertaler)

Wil je weten hoe een computer werkt? Daar kom je achter als je een Rasperry Pi, een piepkleine computer, bouwt en programmeert. Je kunt er muziek mee maken en spelletjes op spelen. Stapsgewijze uitleg met kleurenfoto's en -tekeningen. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Arduino project handboek : 25 praktische projecten om mee te beginnen

Mark Geddes (Auteur)

Electronicaprojecten van het aansturen van lampjes en geluidjes tot lichtshows en beveiligingssystemen, met duidelijke uitleg en illustraties in kleur.

Uitgever

Visual Steps (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Programmeren met Python : ontdek de vele mogelijkheden in de wereld van het programmeren

Jason R. Briggs (Auteur)

Leer stap voor stap hoe je met het programma Python twee spelletjes kunt programmeren. Vanaf ca. 9 t/m 14 jaar.

Uitgever

Visual Steps (2016)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Arhus
Tijdschrift

Elektor magazine

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar