Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

13 Resultaten

Sorteren op
Boek

De leerling centraal in het onderwijs? : grenzen van personalisering

Maarten Simons (Auteur), Jan Masschelein (Auteur)

Antwoorden op de actuele vragen ‘Waarom de leerling centraal stellen in het onderwijs?' en ‘Wat zijn de gevolgen hiervan voor de school als instituut?’.

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

(N)iets te zeggen ?

Taal
Doelgroep
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Van toeten noch blazen

Taal
Doelgroep
Boek

Kleuterkracht : een praktijkboek voor meer stem, keuze en eigenaarschap bij peuters en kleuters

Anne Slaets (Auteur), Hilde Stroobants (Auteur)

Pedagogisch werkboek met achttien interactie- en werkvormen die in de kleuterklas kunnen worden ingezet om de stem, keuzes en het eigenaarschap van kinderen een plaats te geven binnen de dynamiek van de groep.