Artikel uit tijdschrift Portret van een Amsterdamse kunstmagneetschool : literaire vorming op de Louise de Colignyschool Connie Harkema
Artikel uit tijdschrift Portret van de H.C. Andersenschool te Woerden : goed onderwijs is geen sprookje Connie Harkema
Artikel uit tijdschrift Van creatief schrijven naar creatief lezen ? : over de rol van schrijfoefeningen bij leesbevordering en literatuuronderwijs Marita De Sterck
Artikel uit tijdschrift Sesam, sesam, op u : twintig leesedelstenen en schrijfpareltjes, uit de schatkamer van het leven Bert Kouwenberg
Artikel uit tijdschrift Gevaarlijke boeken? : literatuuropvattingen van ouders in het open protestants-christelijk onderwijs Erna van Koeven
Artikel uit tijdschrift Portret van een Amsterdamse kunstmagneetschool : literaire vorming op de Louise de Colignyschool Connie Harkema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kunstzinnige vorming ; basisonderwijs ; Nederland, Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Taalonderwijs ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Portret van de H.C. Andersenschool te Woerden : goed onderwijs is geen sprookje Connie Harkema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Schoolbibliotheken ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Van creatief schrijven naar creatief lezen ? : over de rol van schrijfoefeningen bij leesbevordering en literatuuronderwijs Marita De Sterck (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Schrijven ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Zomerlezen Elselien Dijkstra (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Lezen ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Sesam, sesam, op u : twintig leesedelstenen en schrijfpareltjes, uit de schatkamer van het leven Bert Kouwenberg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Leesbevordering ; methodiek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Gevaarlijke boeken? : literatuuropvattingen van ouders in het open protestants-christelijk onderwijs Erna van Koeven (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Levensbeschouwelijke vorming ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Schrijvers van de Ronde Tafel Peter Corvers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Cultuurconsumptie ; kinderen ; Nederland, Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De toren van acht : een leesbevorderingsmethode voor de hele basisschool Ymkje Swart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Leesbevordering ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Van dienstverlener naar partner Martha De Bruin (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Onderwijs en openbare bibliotheken ; Nederland, Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Dromen in de klas Ingeborg Hendriks (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Goed gelezen : een drieluik : bespreking van een methode Piet Mooren (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Ontluikende geletterdheid als leesvoorwaardenprogramma : het theezakjesmodel, een bespreking van Stimulerende lees- en schrijfactiviteiten in de onderbouw Piet Mooren (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Rianne Ramakers : 'Kinderen helpen zich tot ervaren lezers te ontwikkelen' Femke Van Den Berg (Interviewer), Rianne Ramakers (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Literatuureducatie en leesbevordering op basisschool Het Palet Frank Schippers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Leescoördinator : structureel gebruik en ontwikkeling van leesbevorderend materiaal op de Rotterdamse Oscar Romeroschool Connie Harkema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het TOM-project en leesonderwijs, een voorbeeld : praktijk op de St. Catharina-basisschool in Haastrecht Connie Harkema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Naar school met Lydia Rood Annemiek Haalboom (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Rood, Lydia Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Taalcoördinator, leescoördinator en openbare bibliotheek Jos Walta (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De wonderbaarlijke reis van Edward Tulane Mariet Lems (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland, Dicamillo, Kate ; The miraculous journey of Edward Tulane Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Alsof : cultuureducatie in de praktijk Karen Ghonem-Woets (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Dramatische expressie ; basisonderwijs, Leesbevordering ; basisonderwijs ; Nederland Doelgroep Volwassenen