Artikel uit tijdschrift Betere dienstverlening en tevreden klanten : marketing als instrument Ronald Van Dieën
Artikel uit tijdschrift 'Het doel is van de bibliotheken een geheel te maken' : Chris van der Heijden over themajaren en imagocampagnes Inge Heuff
Artikel uit tijdschrift De belofte van een bibliotheek : een nieuwe benadering voor bibliotheekmarketing Henrik Calonius
Artikel uit tijdschrift Kunnen bibliotheken een staart maken? Jan Klerk (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement, Bibliotheken en internet, Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Betere dienstverlening en tevreden klanten : marketing als instrument Ronald Van Dieën (Auteur), Kees Westerkamp (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Het doel is van de bibliotheken een geheel te maken' : Chris van der Heijden over themajaren en imagocampagnes Inge Heuff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Marketing en Merk Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De belofte van een bibliotheek : een nieuwe benadering voor bibliotheekmarketing Henrik Calonius (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Inspiratie halen leners vooral in bibliotheek zelf Toine Al (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Detailhandel, Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Marketing op maat : post-hbo-cursus praktische marketing levert eerste bibliomarketeers af Lourens Koomans (Auteur), Evert Slot (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekopleidingen ; Nederland, Marketing ; bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het opgeven van de almacht : veranderingen in het spel dat besturen heet Nan Van Schendel (Auteur), Frans Stein (Auteur), Kees Vreeburg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken, Openbaar bibliotheekbeleid ; Nederland Doelgroep Volwassenen Boek Wauw, hier leest men boeken! : inspiratiegids voor bibliotheek en boekhandel Bruno Verbergt (Auteur), Lieselotte De Snijder (Auteur), Danie De Sadeleer (Auteur) Uitgever LannooCampus (2013) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement, Marketing ; boekenindustrie, Belevenisbibliotheek, Boekhandel Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Marktgericht denken in en vanuit de bibliotheek : positionering, vernieuwing en profilering van een branche Lourens Koomans (Auteur) Uitgever Biblion (2003) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Eenmalig lenen slaat aan in Groningen Eddy Kielema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekgebruik ; openbare bibliotheken, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'We moeten onszelf heruitvinden' Anton De Wit (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; bibliotheken ; Nederland, Bibliotheken ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het unieke zit 'm in de breedte : collectievorming tussen rendement en cultuurpolitiek Jos Van Dijk (Auteur), Frans Stein (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Collectievorming ; bibliotheken ; Nederland, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Teambuilding en marketing op creatieve wijze met elkaar verbinden' Femke Van Den Berg (Interviewer), Maria Van Iersel (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Teamwork ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Van imagoboost naar inhoudelijke verdieping Jan Van Vaerenbergh (Auteur), Maja Coltura (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Openbare bibliotheken ; Vlaanderen, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Merkteam draait op volle toeren Karin Poldervaart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Openbare bibliotheken ; beeldvorming Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Maak het de mensen makkelijk Eddy Kielema (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Openbare bibliotheken ; toekomst, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Hé, doet de bibliotheek dat ook? Eimer Wieldraaijer (Auteur) De VOB- campagne 'De bibliotheek maakt je rijker' brengt de mogelijkheden van de Nederlandse bibliotheken onder de aandacht. Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Openbare bibliotheken ; Nederland ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Als je geen marketingafdeling hebt, ken je je klanten niet' : de openbare bibliotheek in de 21ste eeuw : Vlissingen Eimer Wieldraaijer (Interviewer), Kees Hamann (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; openbare bibliotheken, Openbare bibliotheken ; Nederland ; toekomst Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Alleen klantgerichtheid is onvoldoende' : managen van veranderingsprocessen : marktgericht ondernemen Stef Van Breugel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Management ; dienstverlening ; openbare bibliotheken, Marketing ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen