Artikel uit tijdschrift De betekenis van M.J. Langeveld voor de naoorlogse Nederlandse pedagogiek (met het accent op de periode 1945-1960) Bas Levering
Artikel uit tijdschrift Mondige burgers : een cultuurhistorische plaatsbepaling van de pedagogiek van M.J. Langeveld Ido Weijers
Artikel uit tijdschrift Levensbeschouwing in de Nederlandse universitaire pedagogiek van de twintigste eeuw : godsdienst en opvoeding bij Waterink en Langeveld Marjoke Rietveld-Van Wingerden
Artikel uit tijdschrift De betekenis van M.J. Langeveld voor de naoorlogse Nederlandse pedagogiek (met het accent op de periode 1945-1960) Bas Levering (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Pedagogie ; Nederland, Langeveld, Martinus J Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Mondige burgers : een cultuurhistorische plaatsbepaling van de pedagogiek van M.J. Langeveld Ido Weijers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Pedagogie ; Nederland, Langeveld, Martinus J Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Levensbeschouwing in de Nederlandse universitaire pedagogiek van de twintigste eeuw : godsdienst en opvoeding bij Waterink en Langeveld Marjoke Rietveld-Van Wingerden (Auteur), Johan Sturm (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Godsdienstige opvoeding, Pedagogie ; Nederland, Langeveld, Martinus J, Waterink, Jan Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Opvoeding en levensbeschouwing Siebren Miedema (Auteur), Ger Snik (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Godsdienstige opvoeding, Levensbeschouwelijke vorming, Ideologieën en opvoeding, Pedagogie ; Nederland Doelgroep Volwassenen Boek Maakt religie een verschil? : islamitische pedagogie beter begrijpen Naïma Lafrarchi (Auteur) Handreiking voor meer en beter begrip voor islamitische referentiekaders in Vlaamse en Nederlandse onderwijssettings en opvoedingssituaties. Uitgever Acco (2017) Taal Nederlands Onderwerp Islamitisch onderwijs ; België, Islamitisch onderwijs ; Nederland, Godsdienstige opvoeding, Pedagogie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Ignatiaanse pedagogiek en onderwijsvernieuwing in Nederland Bert Ten Berge (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Onderwijsvernieuwing ; Nederland, Pedagogie ; Jezuïeten Doelgroep Volwassenen