Boek Remediëren wiskunde, de basisschool voorbij : een aanzet tot orthodidactisch werken in het vak wiskunde Peter Van Vugt
Artikel uit tijdschrift Fouten bij het oplossen van elementaire algebra problemen en de invloed van groepswerk Jacob Christiaan Perrenet
Artikel uit tijdschrift Effecten van een curriculuminnovatie in het voortgezet onderwijs bij wiskunde
Artikel uit tijdschrift Min maal min is plus ? Voor een heks een koud kunstje, maar voor leerlingen een hele heksentoer ... : wiskunde in de middenschool : te moeilijk of slecht aangeleerd ? Luc Heyerick
Boek Actief met rekenen en wiskunde : gevarieerde wiskundige activiteiten Sabine Lit (Auteur), Arlette Buter (Auteur), Wil Oonk (Auteur), Ronald Keijzer (Auteur) Ideee͏̈n voor leerkrachten in het basisonderwijs en de eerste groepen van het voortgezet onderwijs voor reken- of wiskundelessen waarbij de leerlingen actief worden betrokken. Uitgever Coutinho (2013) Taal Nederlands Onderwerp Rekenen ; basisonderwijs ; didactiek, Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Remediëren wiskunde, de basisschool voorbij : een aanzet tot orthodidactisch werken in het vak wiskunde Peter Van Vugt (Redacteur), Anne-Marie Bracq (Medewerker) Uitgever LannooCampus (2006) Taal Nederlands Onderwerp Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Inleiding tot de wiskundedidactiek Marie-Jeanne Aspeele (Auteur), Frank De Roo (Auteur), Norbert Delagrange (Auteur) Uitgever Acco (1988) Taal Nederlands Onderwerp Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Fouten bij het oplossen van elementaire algebra problemen en de invloed van groepswerk Jacob Christiaan Perrenet (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Groepswerk ; secundair onderwijs, Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Effecten van een curriculuminnovatie in het voortgezet onderwijs bij wiskunde Taal Nederlands Onderwerp Groepswerk ; onderwijs, Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Min maal min is plus ? Voor een heks een koud kunstje, maar voor leerlingen een hele heksentoer ... : wiskunde in de middenschool : te moeilijk of slecht aangeleerd ? Luc Heyerick (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Wiskunde ; secundair onderwijs ; didactiek Doelgroep Volwassenen