Profiler Kaya De Regge is samen met haar team op zoek naar iemand die verdacht wordt van een dubbele moord maar spoorloos is verdwenen, waarschijnlijk met een nieuwe identiteit.
Een journaliste komt in een gei͏̈soleerd dorp een verhaal op het spoor terwijl een CEO van een farmaceutisch bedrijf veel te verbergen heeft en zijn vrouw achter een affaire komt.
Het rechercheteam van Maud Gelderman krijgt te maken met een aanrijding waarbij een fietsster voor dood is achtergelaten; het misdrijf is per toeval gefotografeerd door een jonge vrouw.
De vondst van een babylijkje in een toilet van het Sint-Pietersstation in Gent trekt een streep door Mauds citytrip met haar kinderen. Van de moeder van de baby geen spoor, een bedelarmbandje besmeurd met bloed en slijm is de enige aanwijzing. Tijdens het onderzoek ontmoet Maud een ex-medestudent criminologie met wie ze vijfentwintig jaar geleden een onenightstand had. Ze raakt opnieuw door hem gecharmeerd. Tezelfdertijd komt Mauds tienerdochter Lara in contact met een uitgeput Aziatisch meisje dat aan haar een clandestiene wereld onthult waarvoor ze op de vlucht is geslagen.
Eduard en Ulrica van Loo hebben jarenlang met veel succes raspaarden aangekocht, getraind en weer verkocht. Nu ze met pensioen zijn, laten ze de taken over aan hun drie kinderen Olaf, Alexander en Elizabeth. Elizabeth runt zelf een manege, waar ze hippotherapie geeft aan autistische kinderen. Wanneer Alexander op een dag Elizabeths dochtertje naar de manege brengt, wordt hij gegrepen door een motorrijder die een vluchtmisdrijf pleegt. Hij heeft een zware hoofdwond en wordt overgebracht naar het UZ Gent, waar hij overlijdt. Maud en haar rechercheurs krijgen aanwijzingen die Alexanders dood erg mysterieus maken.
Heleen Steyaert is culinair journaliste. Op de stoep van haar appartement wordt de jonge sommelier Thomas Vandamme gevonden: dood, en met afgesneden penis. De rechercheurs ontdekken al snel dat er sporen naar Italië wijzen. In Italië aangekomen blijkt dat ook de maffia een rol speelt in het misdrijf.
De vondst van een babylijkje in een toilet van het Sint-Pietersstation in Gent trekt een streep door Mauds citytrip met haar kinderen. Van de moeder van de baby geen spoor, een bedelarmbandje besmeurd met bloed en slijm is de enige aanwijzing. Tijdens het onderzoek ontmoet Maud een ex-medestudent criminologie met wie ze vijfentwintig jaar geleden een onenightstand had. Ze raakt opnieuw door hem gecharmeerd. Tezelfdertijd komt Mauds tienerdochter Lara in contact met een uitgeput Aziatisch meisje dat aan haar een clandestiene wereld onthult waarvoor ze op de vlucht is geslagen.
Eduard en Ulrica van Loo hebben jarenlang met veel succes raspaarden aangekocht, getraind en weer verkocht. Nu ze met pensioen zijn, laten ze de taken over aan hun drie kinderen Olaf, Alexander en Elizabeth. Elizabeth runt zelf een manege, waar ze hippotherapie geeft aan autistische kinderen. Wanneer Alexander op een dag Elizabeths dochtertje naar de manege brengt, wordt hij gegrepen door een motorrijder die een vluchtmisdrijf pleegt. Hij heeft een zware hoofdwond en wordt overgebracht naar het UZ Gent, waar hij overlijdt. Maud en haar rechercheurs krijgen aanwijzingen die Alexanders dood erg mysterieus maken.
Het rechercheteam van Maud Gelderman krijgt te maken met een aanrijding waarbij een fietsster voor dood is achtergelaten; het misdrijf is per toeval gefotografeerd door een jonge vrouw.
Op de teppan van het Japanse restaurant Zuma wordt het lichaam van een verkoolde vrouw aangetroffen. De autopsie en het identificatieonderzoek wijzen uit dat het lijk dat van chef-kok Kishi Takeda is. Maud Gelderman gaat samen met haar speurders Max en Gijs op onderzoek uit.
Kraanbestuurder Jos houdt van zijn vak en hij houdt van de Schelde. Elke dag sluit hij ritueel af door vijf minuten met een verrekijker op te gaan in het ongeëvenaarde landschap waarin hij dagelijks werkt. Tot hij op een dag 'iets' opmerkt in het water. Een lijk... Wat volgt is een bizar onderzoek waarin alle sporen maar in één richting gaan: die van een doodlopend straatje. Alles wijst op een tragisch ongeval. Of niet?