Boek Jongeren aanspreken op hun leer-kracht : over de praktijk van zelfsturend leren in het onderwijs Luk Bosman
Artikel uit tijdschrift Het BOS-overleg in Antwerpen : eerste stappen in een netwerkontwikkeling Chico Detrez
Artikel uit tijdschrift Kiezen voor geïntegreerde leerling(en)begeleiding op schoolniveau Chico Detrez
Boek Jongeren aanspreken op hun leer-kracht : over de praktijk van zelfsturend leren in het onderwijs Luk Bosman (Auteur), Chico Detrez (Auteur), Dirk Gombeir (Auteur) Uitgever Acco (1999) Taal Nederlands Onderwerp Klassenmanagement, Orde houden ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Spijbelen, een projectmatige aanpak Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Spijbelen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het BOS-overleg in Antwerpen : eerste stappen in een netwerkontwikkeling Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Wegzenden ; leerlingen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Jongerenparticipatie : de school uitgedaagd Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Kiezen voor geïntegreerde leerling(en)begeleiding op schoolniveau Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingbegeleiding Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Het Steunpunt Leerlingenparticipatie Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift School : een participatieve plek bij uitstek Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Leerlingparticipatie ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Participatieve communicatiestijl in school- en klaspraktijk, ook voor kansarme leerlingen en ouders Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Kansarme jeugd ; onderwijs, Leerlingparticipatie ; onderwijs, Ouderparticipatie ; onderwijs Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Pleidooi voor een identiteitsontwikkelende didactiek Chico Detrez (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Onderwijsleerprocessen, Didactiek Doelgroep Volwassenen