Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

22 Resultaten

Sorteren op
Boek

Hoe coach ik mijn klas? : de basisgids voor klassenmanagement

Danny Wyffels (Auteur)

Praktisch handboek voor leerkrachten in het basis- en voortgezet onderwijs.

Uitgever

Lannoo (2006)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Regisseer je klas : oefeningen in klasmanagement

Gilberte Verbeeck (Auteur), An Leroy (Auteur), Elke Struyf (Auteur)

Vakpublicatie voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs met theoretische inzichten en praktische oefeningen die steun bieden in het omgaan met de klas.

Uitgever

Pelckmans Pro (2016)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Regie in de klas

Tom Bennett (Auteur)

Praktische informatie voor leraren om rustige en veilige klaslokalen te creëren.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Regisseer je klas : theorie bij het oefeningenboek klasmanagement

Elke Struyf (Auteur), Gilberte Verbeeck (Auteur)

Handboek voor leerkrachten dat aan de hand van een theoretisch kader inzichten biedt voor de aanpak van de uitdagingen die klasmanagement stelt.

Uitgever

Pelckmans Pro (2017)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Effectieve instructie en doelmatig klassemanagement : een schoolverbeteringsprogramma voor enkelvoudige en combinatieklassen

Simon A.M. Veenman (Auteur), Piet G.A.J. Lem (Auteur), Erik Roelofs (Auteur)

Schoolverbeteringsprogramma voor enkelvoudige en combinatieklassen in het basisonderwijs.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Druk druk druk : slimmer organiseren in het onderwijs

Annemieke Schoemaker (Auteur)

Tips voor onderwijsteams om de werkdruk in kleine stapjes en op basis van gezamenlijke keuzes actief te verminderen.

Boek

Doeltreffend klasbeheer : effectief omgaan met de klasgroep

Gilbert Redant (Auteur)

Hand- en studieboek voor (aankomende) leerkrachten.

Boek

DigiTaal : werkvormen voor het talenonderwijs

Masja Mesie (Auteur), Guus Perry (Auteur), Patricia Rose (Auteur)

Beschrijving van vijftig werkvormen waarbij lessen in moderne vreemde talen en NT2 met behulp van digitale tools aantrekkelijker en effectiever gemaakt kunnen worden.

Genre

NT2

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Omgaan met controverse en polarisatie in de klas

Maarten Van Alstein (Auteur)

Richtingwijzers en tips om de handelingsbekwaamheid van leraren en directies van scholen (voor voortgezet onderwijs en beroepsonderwijs) te vergroten, zodat ze gesprekken over controversiële onderwerpen kunnen voeren in een open en democratisch gespreksklimaat.

Boek

Technisch lezen in een doorlopende lijn : een praktisch handboek voor de basisschool

Marita Eskes (Auteur)

Handboek voor de basisschool met actuele informatie over technisch lezen op theoretisch, praktisch en didactisch niveau, met aandacht voor onderwijskundig leiderschap, leesmotivatie en leesbevordering.

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Schild en vriend

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

J.P. Verhaeghe over interactie met leerlingen

Pieter Van Biervliet (Auteur), Raf Feys (Auteur), Luc Heyerick (Auteur)

Taal
Onderwerp
Doelgroep