Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

21 Resultaten

Sorteren op
Boek

Succesvol begeleiden van hoogbegaafde kinderen en jongeren

Carl D'hondt (Auteur), Hilde Van Rossen (Auteur)

Theoretische achtergronden en praktische tips voor ouders, leerkrachten en andere betrokkenen.

Uitgever

Garant (2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Ontwikkelen van cognitief talent : handboek voor onderwijsprofessionals

Karine Verschueren (Redacteur), Sabine Sypré (Redacteur), Elke Struyf (Redacteur), Jeroen Lavrijsen (Redacteur), Maarten Vansteenkiste (Redacteur)

Handboek voor leerlingbegeleiders, scholen en onderwijsontwikkelaars over principes die gelden bij onderwijs aan (hoog|)begaafde leerlingen, ontwikkeld in een Vlaams onderzoeksproject, maar ook toepasbaar in Nederland.

Boek

Kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong

Sam Tomlow (Auteur)

Adviezen vanuit een antroposofische invalshoek aan ouders en leerkrachten van hoogbegaafde kinderen.

Boek

Werken met begaafde leerlingen in de klas : pedagogische sensitiviteit als leidraad

Anouke Bakx (Auteur), Esther de Boer (Auteur), Maartje Van den Brand (Auteur), Ton Van Houtert (Auteur)

Handboek voor leerkrachten en ouders over het passend omgaan met hoogbegaafdheid in het basisonderwijs.

Boek

Dyscalculie en een hoog IQ : elf leerzame verhalen

Marisca Milikowski (Auteur)

Algemene uitleg, achtergrondinformatie en praktische handvatten aan de hand van verhalen uit de praktijk over hoe om te gaan met kinderen met een hoog IQ die een rekenstoornis hebben.

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Verstand verloren

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Verstand op tien

Boek

Gedane zaken

Kopano Matlwa (Auteur), Lidwien Biekmann (Vertaler)

Op een Zuid-Afrikaanse school blijkt dat met afschaffing van de apartheid de problemen niet de wereld uit zijn.

Genre
Uitgever

Ailantus (2011)

Taal
Doelgroep
Magazijn