Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

10 Resultaten

Sorteren op
Boek

Samen lesgeven : co-teaching in de praktijk

Dian Fluijt (Auteur), Elke Struyf (Auteur), Cok Bakker (Auteur)

Handboek over de praktijk van co-teaching, met 12 praktijkportretten uit Oostenrijk.

Boek

Regisseer je klas : oefeningen in klasmanagement

Gilberte Verbeeck (Auteur), An Leroy (Auteur), Elke Struyf (Auteur)

Vakpublicatie voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs met theoretische inzichten en praktische oefeningen die steun bieden in het omgaan met de klas.

Uitgever

Pelckmans Pro (2016)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Regisseer je klas : theorie bij het oefeningenboek klasmanagement

Elke Struyf (Auteur), Gilberte Verbeeck (Auteur)

Handboek voor leerkrachten dat aan de hand van een theoretisch kader inzichten biedt voor de aanpak van de uitdagingen die klasmanagement stelt.

Uitgever

Pelckmans Pro (2017)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Lesson Study : samen de klaspraktijk voor leerlingen verbeteren

Kathleen Bodvin (Auteur), Katelijne Barbier (Auteur), Elke Struyf (Auteur), Vincent Donche (Auteur)

Binnen de methodiek Lesson Study, die in doelgerichte fases wordt doorlopen, gaat een team van leraren als onderzoekers aan de slag met exploreren, experimenteren en verankeren rondom de eigen lespraktijk.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Geïntegreerde zorg op school : een inspiratieboek voor de praktijk

Elke Struyf (Auteur), Stefanie Adriaensens (Auteur), Karine Verschueren (Auteur)

Onderzoek naar de structuur van schoolontwikkeling en leerlingbegeleiding op Vlaamse scholen voor basis- en voortgezet onderwijs.

Uitgever

Acco (2013)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Ontwikkelen van cognitief talent : handboek voor onderwijsprofessionals

Karine Verschueren (Redacteur), Sabine Sypré (Redacteur), Elke Struyf (Redacteur), Jeroen Lavrijsen (Redacteur), Maarten Vansteenkiste (Redacteur)

Handboek voor leerlingbegeleiders, scholen en onderwijsontwikkelaars over principes die gelden bij onderwijs aan (hoog|)begaafde leerlingen, ontwikkeld in een Vlaams onderzoeksproject, maar ook toepasbaar in Nederland.