Artikel uit tijdschrift Behandeling van klachten over politie is een zaak van verschillende partijen Marian Verbeek
Artikel uit tijdschrift Civil servant-idee moet centraal staan : beleidssuggesties voor klantvriendelijke dienstverlening en efficiënte klachtenbehandeling Jan Goorden
Artikel uit tijdschrift Jan Goorden : van Vlaamse ombudsman tot adviseur lokale besturen : "Klachtenmanagement is op de eerste plaats een zaak van de secretaris" Jan Van Alsenoy
Artikel uit tijdschrift Dule Aelbrechts : 'Iedere klacht een gratis advies' : systematische klachtafhandeling in de bibliotheek Zwolle Eimer Wieldraaijer
Artikel uit tijdschrift Klachten voorkomen door klachten te behandelen : naar een vernieuwd model van klachtenbehandeling binnen de rechterlijke orde Gudrun Vande Walle
Boek Lastpakken : hoe ga je ermee om ? Marion Nieuwenhuizen (Auteur) Praktische tips voor de omgang met lastige klanten en collega's. Uitgever Kluwer (2003) Taal Nederlands Onderwerp Communicatie, Conflicthantering, Klachtenregeling Serie TaalAnker. Hoe formuleer ik het? (42) Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Behandeling van klachten over politie is een zaak van verschillende partijen Marian Verbeek (Auteur), Leen Van Lindt (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling, Politie ; België Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Civil servant-idee moet centraal staan : beleidssuggesties voor klantvriendelijke dienstverlening en efficiënte klachtenbehandeling Jan Goorden (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Gemeenten ; klantvriendelijkheid, Klachtenregeling Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Jan Goorden : van Vlaamse ombudsman tot adviseur lokale besturen : "Klachtenmanagement is op de eerste plaats een zaak van de secretaris" Jan Van Alsenoy (Interviewer), Jan Goorden (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling, Ombudsdienst ; Vlaamse Overheid Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Dule Aelbrechts : 'Iedere klacht een gratis advies' : systematische klachtafhandeling in de bibliotheek Zwolle Eimer Wieldraaijer (Interviewer), Dule Aelbrechts (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Klachten voorkomen door klachten te behandelen : naar een vernieuwd model van klachtenbehandeling binnen de rechterlijke orde Gudrun Vande Walle (Auteur), Paul Ponsaers (Auteur), Antoinette Verhage (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling ; recht ; Vlaanderen Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Aan de klaagmuur Marlies van Bouwel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling ; overheidssector ; België Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Een klachtrecht voor de burger op Vlaams niveau Bernard Hubeau (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klachtenregeling ; recht ; Vlaanderen, Ombudsdienst ; Vlaamse Overheid Doelgroep Volwassenen