Aan de hand van het verhaal van oma Blom die allerlei soorten cijfers verkoopt, wordt op speelse wijze het belang van rekenen uitgelegd. Prentenboek met vrolijk gekleurde platen en tekst op rijm. Met cd met tien cijferliedjes. Vanaf ca. 4 jaar.
Naslagwerk van de Nederlandse grammatica, bedoeld voor Nederlands voor hoger opgeleide anderstaligen, met een overzicht van de belangrijkste regels met pakkende voorbeelden en aandacht voor bijzonderheden en kleine taalverschillen tussen Nederland en Vlaanderen.
Elke steen heeft 3 zijden met telkens een cijfer van 0 tot 5. Zoek je kansen en leg zo snel mogelijk je driehoekige stenen aan. Maar let op! Denk goed na waar ze de meeste punten opleveren.
Maak kennis met allerlei begrippen die je nodig hebt bij rekenen. Leer o.a. de cijfers 0 tot en met 100, klok kijken, de kalender tot aan meetkundige figuren. Met veel kleine foto's en tekeningen in kleur. Voor kinderen die beginnen om Nederlands te leren (tot niveau A1), met of zonder hulp, vanaf ca. 6 t/m 12 jaar.
Leer analoge en digitale tijden interpreteren (hele uren, halve uren en kwartieren). Scubitrix is een variant op het klassieke DOmino-spel: 18 kaarten worden bij elkaar gelegd, waarbij antwoord en vraag bij elkaar passen.
Bij dit kaartspel staan de cijfers – in acht talen – ook als woord op de speelkaarten geschreven. De kleurrijke foto’s op de 52 kaarten + twee jokers stimuleren het spelplezier.
Dit spel wordt volgens de bekende dominoregels gespeeld. De speelkaarten worden zo aan elkaar gelegd, dat de uitkomsten en de opdrachten bij elkaar horen. Tijdens het rekenen past de zijde van de ene driehoek aan de zijde van de andere driehoek. Tenslotte ontstaat een vorm, die een snelle zelfcontrole mogelijk maakt.
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Woordenschat uitbreiden, zinsbouw, categoriseren, concentratie en geheugen. Dit spel is ontwikkeld voor jonge kinderen met een leerbeperking. Ze kunnen zowel bij individuele leerondersteuning, remedial teaching, waarbij de spelleider de tweede speler is, als in een kleine groep van maximaal 4 spelers worden gebruikt. Dit spel gaat over locatie (in, bij, op).
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Dit educatieve spel zet in op het oefenen van kloklezen in de lagere school. Een struikelpunt voor heel wat leerlingen. Maar vanaf nu wordt oefenen leuk! Dit spel kan zowel in het 1e als het 5e of 6e leerjaar gespeeld worden afhankelijk van de gebruikte kaartenset.