Beschrijving van de 'Close Reading'-aanpak in de praktijk: een lessenserie aan de hand van verhalende en informatieve prentenboeken voor groep 6 t/m 8 van de basisschool.
Beschrijving van de 'Close Reading'-aanpak in de praktijk: een lessenserie aan de hand van verhalende en informatieve prentenboeken voor groep 1 t/m 3 van de basisschool.
Beschrijving van de 'Close Reading'-aanpak in de praktijk: een lessenserie aan de hand van verhalende en informatieve prentenboeken voor groep 4 en 5 van de basisschool.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Kopieer-en werkbladen bij de 'Vocabular woordenschatplaatjes' om te oefenen, te kleuren, te plakken en vormen te maken. De woordenschatplaatjes zijn geschikt voor taalstimulering voor alle leeftijden.
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Een uniek zelfcontrolerend leermiddel bestaande uit een spelbord en kaartensets. Bij Max staan de opgave, het antwoord en de controle op één en dezelfde regel. De kinderen tekenen of schrijven direct naast de opgave met de Max marker de antwoorden op een verwisselbare, afwisbare, transparante antwoordstrook en controleren door het klepje open te doen. De kaartensets bevatten elk 16 dubbelzijdige opdrachtkaarten inclusief registratieformulier. De antwoorden zijn niet zichtbaar op de opdrachtkaart. Deze zijn pas te zien door de opdrachtkaart in het Max spelbord te schuiven en het klepje te openen. De rode folie van het spelbord maakt de antwoorden dan pas zichtbaar.
Horen, Zien en Schrijven is een NT2-startprogramma voor kinderen van 6 t/m 12 jaar die in het Nederlands niet aanspreekbaar zijn. Schakelklassen, internationale scholen, maar ook andere scholen die te maken krijgen met een leerling die de Nederlandse taal niet spreekt, kunnen hiermee werken. Horen, zien en schrijven richt zich op de schriftelijke verwerking van de Nederlandse taal. Nadat de woorden en zinnen mondeling zijn aangeboden, gaan leerlingen oefenen. Er zijn 32 werkboekjes (verspreid over 4 boxen), met elk een eigen cd. Het nieuwe digitale oefenprogramma Horen, zien en schrijven Digitaal biedt vervolgens mogelijkheden om het taalaanbod verder in te slijpen.
Horen, Zien en Schrijven is een NT2-startprogramma voor kinderen van 6 t/m 12 jaar die in het Nederlands niet aanspreekbaar zijn. Schakelklassen, internationale scholen, maar ook andere scholen die te maken krijgen met een leerling die de Nederlandse taal niet spreekt, kunnen hiermee werken. Horen, zien en schrijven richt zich op de schriftelijke verwerking van de Nederlandse taal. Nadat de woorden en zinnen mondeling zijn aangeboden, gaan leerlingen oefenen. Er zijn 32 werkboekjes (verspreid over 4 boxen), met elk een eigen cd. Het nieuwe digitale oefenprogramma Horen, zien en schrijven Digitaal biedt vervolgens mogelijkheden om het taalaanbod verder in te slijpen.