Extern Boek E-business your business : van website tot strategie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Boom Onderwijs (2007) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Handboek e-business : van website tot strategie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Boom Lemma (2010) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Boek Toekomstonderzoek : van trends naar innovatie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Boom Lemma (2011) Taal Nederlands Onderwerp Management, Toekomstvisies, Trends Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Handboek e-business : met internet en innovatie naar een nieuwe strategie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Boom (2012) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Toekomstonderzoek : basis voor actie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo-niveau dat een hulpmiddel is om de toekomst van een organisatie in goede banen te leiden, door toekomstonderzoeken beter te interpreteren en de uitkomsten strategisch in te zetten Uitgever Boom Lemma (2015) Taal Nederlands Onderwerp Management, Toekomstvisies, Trends Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Handboek e-business : digitaal in het centrum van elke strategie Boudewijn Raessens (Auteur) Studieboek op hbo/wo-niveau. Uitgever Boom Lemma (2015) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Internet en ondernemingen Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Praktijkonderzoek in marketing en communicatie : van probleem naar advies Boudewijn Raessens (Auteur) Uitgever Coutinho (2015) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Communicatie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Inleiding strategische marketing : van plan naar implementatie Martin Hummelink (Auteur), Boudewijn Raessens (Auteur) Uitgever Boom (©2016) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Ondernemen in een veranderende wereld : naar een toekomstig businessmodel Boudewijn Raessens (Redacteur), Rita Van Deuren (Medewerker), Ralf Fleuren (Medewerker), Marco Freriksen (Medewerker) Uitgever Boom Onderwijs (2008) Taal Nederlands Onderwerp Ondernemen Doelgroep Volwassenen