Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

43 Resultaten

Sorteren op
Boek

Binnen bij bol.com : undercover bij de winkel van ons allemaal

Jeroen Van Bergeijk (Auteur)

Ervaringen van een Nederlandse journalist als medewerker van de internetwinkel.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

From blog to brand : alles wat je moet weten over het uitbouwen van een on- en offline business

Laurentine Van Landeghem (Auteur)

Tips en adviezen aan vrouwen die een kledingwinkel willen beginnen.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Mr. Amazon : de onstuitbare ambitie van Jeff Bezos

Brad Stone (Auteur)

Geschiedenis van de webwinkel Amazon.com en zijn oprichter Jeff Bezos.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De rode miljardair : hoe Jack Ma met Alibaba de wereld wil veroveren

Hans Moleman (Auteur)

Geschiedenis van het Chinese internetbedrijf Alibaba en van de oprichter daarvan, Jack Ma (1964).

Uitgever

Lias (2015)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Zakendoen met de snelheid van een gedachte : gebruikmakend van een digitaal zenuwstelsel

Bill Gates (Auteur), Collins Hemingway (Auteur)

Studie door de topman van Microsoft over de toepassing van digitale technieken in bedrijven.

Boek

Winkelen in het internettijdperk

Jesse Weltevreden (Auteur)

De economische en maatschappelijke gevolgen van het groeiende aantal aankopen via internet, onder meer voor de 'gewone' detailhandel en voor de mobiliteit.

Uitgever

NAi (2007)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek
Uitgever

AO (2001)

Taal
Onderwerp
Serie

AO (2727)

Enkel raadpleegbaar
Boek
Uitgever

AO (2003)

Taal
Serie

AO (2779)

Enkel raadpleegbaar
Boek

Working backwards : inzichten, verhalen en geheimen van Amazon

Colin Bryar (Auteur), Bill Carr (Auteur)

Twee voormalige topmensen geven een kijkje achter de schermen bij het eerste grote internetbedrijf Amazon, opgericht door Jeff Bezos.

Uitgever

Lev. (© 2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het koopinfuus : hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen

Chantal Schinkels (Auteur)

Onderzoek naar de wijze waarop e-commerce wordt ingezet om consumentendata te verzamelen en koopgedrag te manipuleren, en de ethische problematiek hieromtrent.

Boek

The future of shopping : waar iedereen retailer is

Jorg Snoeck (Auteur), Pauline Neerman (Auteur)

Visie op de toekomst van de detailhandel en 'fysieke' winkels.

Uitgever

LannooCampus (2017)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Webhelden : start een succesvolle webshop in 10 stappen

Suzan Eikelenstam (Auteur)

Adviezen voor het starten van een webwinkel, doorspekt met interviews met succesvolle webshopondernemers.

Uitgever

LannooCampus (2016)

Taal
Doelgroep
Niet beschikbaar
Boek

Amazon voor dummies

Daniël Paay-Bax (Auteur)

Instructieboek waarin alle aspecten voorbijkomen om professioneel via Amazon producten te gaan verkopen.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar