Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

25 Resultaten

Sorteren op
Boek

De wereld is rond : een optimistisch masterplan voor de transformatie van business en maatschappij

Jo Caudron (Auteur)

Beschouwing over de risico's van technologische ontwikkelingen, de relatie daarvan met mens en maatschappij en de mogelijkheden om die risico's uit te bannen.

Boek

INSTAproof : in 15 stappen naar insta(nt) succes op Instagram

Kirsten Jassies (Auteur), Joyce Nafzger (Auteur)

Wat moet je doen om een succesvol account op Instagram te hebben? Twee bekende 'Instagrammers' geven tips. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.

Uitgever

Snor (2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek
Boek

Cyberloafing

Ben Claessens (Redacteur)

Uitgever
Taal
Serie

AO (3072)

Doelgroep
Enkel raadpleegbaar
Boek

Connect! : de impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap

Menno Lanting (Auteur)

Social media creëren een massale verbondenheid. Hoe kunnen bedrijven die kracht benutten? Sinds de eerste versie van Connect! heeft het gebruik van social media een vlucht genomen, bijvoorbeeld tijdens de Londense rellen en de Arabische lente.

Boek

Handboek e-business : van website tot strategie

Boudewijn Raessens (Auteur)

Studieboek op hbo/wo-niveau.

Uitgever

Boom Lemma (2010)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Strategie op de breuklijn : management en aandeelhouderswaarde in het internettijdperk

Geoffrey A. Moore (Auteur)

Inleiding voor directies en managers van beursgenoteerde ondernemingen over hun aandelenkoersen in het internettijdperk