Boek Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Gino Van Ossel (Auteur) Uitgever LannooCampus (2018) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Marketing ; detailhandel, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Omnichannel in retail : het antwoord op e-commerce Gino Van Ossel (Auteur) Adviezen aan winkels en winkelketens om e-commerce en internet te gebruiken als aanvulling op en in interactie met het fysieke winkelaanbod. Uitgever LannooCampus (2017) Taal Nederlands Onderwerp E-commerce, Marketing ; detailhandel, Klantenbinding Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Projectbeheer en fondsenwerving voor het cultureel erfgoed : praktijkgids Gino Van Ossel (), Koen Van den Broeck (), Ward Robben (), Marleen Denef (), Vinciane Vanovermeire (), Benedicte Selfslagh () Uitgever Koning Boudewijnstichting (dep. 1999) Taal Nederlands Onderwerp Cultureel erfgoed Extern Boek Projectbeheer en fondsenwerving voor het cultureel erfgoed : praktijkgids Gino Van Ossel (Auteur), Koen Van den Broeck (Auteur), Ivo Adriaenssens (Redacteur) Uitgever Koning Boudewijnstichting (1998) Taal Nederlands Onderwerp Cultuur ; Vlaanderen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Supermarkt in Europa 1957-2007 Renaud Callebaut (Auteur), Guy Beckers (Auteur), Laurie Chetwood (Auteur), Aurélie Duclos (Auteur), Philippe-Henri Heymans (Auteur), Jean-Paul Kaufmann (Auteur), Claude Parent (Auteur), Sophie Rieunier (Auteur), Nicolas Roba (Auteur), Gino Van Ossel (Auteur) Uitgever Internationaal Centrum voor de Stad, de Architectuur en de Stad (2007) Taal Nederlands Extern Artikel uit tijdschrift Koopmomenten sturen winkelgedrag Patrick Van Kenhove (Auteur), Patrick Desrumaux (Auteur), Gino Van Ossel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Consumentengedrag, Marketing Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De leefbaarheidsmatrix als positioneringsinstrument Stefan Stremersch (Auteur), Patrick Van Kenhove (Auteur), Gino Van Ossel (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Distributie ; economie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen