Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

51 Resultaten

Sorteren op
Boek

The offer you can't refuse : wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Steven Van Belleghem (Auteur)

Adviezen aan ondernemers om hun dienst of product beter in de markt te zetten door hun klanten een meer dan verwacht gebruiksgemak te gunnen.

Uitgever

LannooCampus (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De ruwe diamant

Steven Van Belleghem (Auteur)

Praktische gids voor het opbouwen van een klantgerichte bedrijfscultuur, waarbij het uitstralen van optimisme en positiviteit centraal staan. Met kleurenfoto’s en -illustraties.

Uitgever

LannooCampus (2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het membership-model : wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren

Robbie Kellman Baxter (Auteur)

Adviezen aan ondernemers betreffende het Amerikaanse managersconcept om 'supporters' te werven in plaats van klanten.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De wet van snuf : wat je geeft, krijg je terug

Jos Burgers (Auteur)

Omdat men altijd terugkrijgt wat men geeft, kan men zijn omgeving positief bei͏̈nvloeden.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Maak een fan van uw klant : een revolutie in dienstverlening

Kenneth Blanchard (Auteur), Sheldon Bowles (Auteur)

Tips in de vorm van een parabel om de dienstverlening aan klanten dusdanig te verbeteren dat hun verwachtingen worden overtroffen.

Uitgever

Contact (2003)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

De ultieme vraag 2.0 : hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

Frederick F. Reichheld (Auteur), Rob Markey (Auteur)

Praktische gids voor bedrijven die via hun klanten mond-tot-mondreclame willen maken.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Als jij de klant was... : customer advocacy : kijken met de ogen van de klant

Nicolette Wuring (Auteur)

Beschrijving van een marketingmethode waarbij klanten een product of dienst aanbevelen aan andere (potentie͏̈le) afnemers.

Uitgever

Thema (2009)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Handboek friendraising : 21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden

Vera Peerdeman (Auteur)

Ideee͏̈n voor goede doelen-organisaties om donateurs aan zich te binden.

Uitgever

Walburg (2012)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De beleveniseconomie

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (Auteur)

Volgens Pine en Gilmore associëren klanten merknamen niet alleen met producten en diensten, maar vooral met de ervaringen en transformaties die ze bewerkstelligen. Daarom is het regisseren van die belevenissen een belangrijk onderdeel van klantenbinding.