Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

52 Resultaten

Sorteren op
Boek

Invloed : de zes geheimen van het overtuigen

Robert B. Cialdini (Auteur)

Theorie en praktijk van het bei͏̈nvloeden van mensen.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

NLP voor dummies

Romilla Ready (Auteur), Kate Burton (Auteur)

Inleiding tot neurolingui͏̈stisch programmeren.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

LinkedIn Power : ontdek de superkracht van LinkedIn

Marjolein Bongers (Auteur)

Handboek voor het maken van een professioneel profiel op LinkedIn, en het toepassen van beïnvloedingsprincipes.

Uitgever

Nubiz (2020)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Nice girls don't speak up : adviezen om krachtig te communiceren

Lois P. Frankel (Auteur)

Tips voor vrouwen om krachtiger en effectiever te communiceren in uiteenlopende situaties.

Uitgever

Boekerij (© 2021)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Invloed : de zeven geheimen van het overtuigen

Robert B. Cialdini (Auteur), Tekstbureau Neelissen / Van Paassen (Vertaler)

Theorie en praktijk van het beïnvloeden van mensen.

Uitgever

HarperCollins (2021)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

Overtuigingskracht : 60 geheimen van de psychologie van het beïnvloeden

Noah J. Goldstein (Auteur), Steve J. Martin (Auteur), Robert B. Cialdini (Auteur)

Zestig beschouwingen over het overtuigen van mensen in werk- en privésituaties, met tal van praktijktips.

Boek

Allemachtig : via veerkracht naar invloed

Katalien Bollen (Auteur), Tine Bergen (Auteur)

Zelfhulpboek om je minder machteloos te voelen en je meer bewust te leren omgaan met situaties waar je geen invloed op hebt.

Uitgever

Houtekiet (2017)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Win elke discussie : de kunst van het debatteren, overtuigen en spreken in het openbaar

Mehdi Hasan (Auteur)

Bespreking van methodes om succesvol te debatteren, discussies te winnen, te spreken in het openbaar en spreekvaardigheid in te zetten om problemen op te lossen.

Boek

Labyrint

Herman Van Campenhout (Auteur)

Niets wijst er in zijn gymnasiumtijd op dat de intelligente en muzikale Lander Mertens (22) zo bei͏̈nvloed zal worden door verkeerde vrienden. Hij zal aan drugs ten onder gaan. Vanaf ca. 15 jaar.

Genre
Uitgever

Abimo (2008)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Overtuigen en beïnvloeden voor dummies

Elizabeth Kuhnke (Auteur)

Praktische gids met adviezen om in werksituaties je invloed en overtuigingskracht te vergroten.

Uitgever

Pearson (2012)

Taal
Doelgroep
Uitgeleend
Boek

De kleine Cialdini : het invloedrijke boek samengevat

Jacqueline de Jong (Bewerker), Ap Dijksterhuis (Inleider), Robert B. Cialdini (Naar het werk van)

Overzicht van overtuigingstechniekenen communicatie, met praktijktips.

Boek

Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk

Carmine Gallo (Auteur)

Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.

Boek

Onderhandelen

Geof Cox (Auteur)

Praktische handleiding voor zakelijke onderhandelingen.

Boek

Impact : invloed op basis van respect

Jan Van der Vurst (Auteur)

Als ik gelijk heb, hoe zorg ik er dan voor dat ik ook gelijk krijg? Impact neemt je mee op verkenning van wat speelt bij impact, invloed en respect. Het linkt solide wetenschappelijk onderzoek met zeer herkenbare situaties van elke dag en staat boordevol tips. Je komt meer te weten over jezelf, over de mensen waarmee je te maken hebt en je leert vooral je impact te vergroten telkens als het erop aankomt.

Uitgever

LannooCampus (2012)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Nudging & overtuigen : gedragsverandering in de praktijk : met meer dan 100 voorbeelden & concrete inzichten

Reinout Van Zandycke (Auteur), Ciska Wybo (Auteur)

Aan de hand van analyses van wetenschappelijke theorieën gecombineerd met praktisch gerichte veldonderzoek wordt een beeld geschetst hoe verschillende soorten overtuigingsstrategieën kunnen worden toegepast.

Uitgever

Die Keure (2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Denk niet aan een roze olifant : de psychologie van onzichtbaar overtuigen met framing

Sarah Gagestein (Auteur)

Praktijktips voor iedereen die anderen wil overtuigen.

Uitgever

Haystack (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar