Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

44 Resultaten

Sorteren op
Boek

NLP voor dummies

Romilla Ready (Auteur), Kate Burton (Auteur)

Inleiding tot neurolingui͏̈stisch programmeren.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Denk niet aan een roze olifant : de psychologie van onzichtbaar overtuigen met framing

Sarah Gagestein (Auteur)

Praktijktips voor iedereen die anderen wil overtuigen.

Uitgever

Haystack (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Communiceren in het New Normal : 10 kritische succesfactoren na een crisis

Noël Slangen (Auteur), Jan Withofs (Auteur)

Adviezen aan ondernemers en managers voor de bedrijfsvoering na een crisis.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Communiceren in tijden van crisis

Jeroen Wils (Auteur)

Praktische gids voor organisaties om tijdens een crisis reputatieschade te voorkomen of te beperken door goede communicatie.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek
Boek

Effectief communiceren

Lani Arredondo (Auteur)

Praktische wenken voor leidinggevenden.

Boek

Geen commentaar! : communicatie in turbulente tijden

Hugo Marynissen (Auteur), Stijn Pieters (Auteur), Sofie Van Dorpe (Auteur)

Praktische adviezen aan managers voor communicatie bij crisissituaties.

Boek

De Orka Award : de kracht van positieve feedback

Kenneth Blanchard (Auteur), Thad Lacinak (Medewerker)

Handleiding in verhaalvorm voor managers om hun medewerkers te motiveren en daardoor de prestaties te verbeteren.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Luisteren loont : hoe je tot iedereen doordringt en je doel bereikt

Mark Goulston (Auteur)

Adviezen om door mondelinge communicatie mensen te overtuigen.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Dit boek moet je hebben om te bereiken wat je wilt

Mark Palmer (Auteur), Scott Solder (Auteur)

Op neurolingui͏̈stisch programmeren gebaseerde adviezen om mensen te overtuigen.

Uitgever

Paradigma (2010)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Overtuigen op het werk : ruimte nemen, geven, delen

Erik Boers (Auteur), Nico Swaan (Auteur)

Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.

Boek

Constructief onderhandelen

Jolanda Bouman (Auteur)

Praktische tips voor het voeren van onderhandelingen, waarbij als uitgangspunt geldt dat beide partijen winst kunnen behalen.

Uitgever

Kluwer (2003)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn