Boek Storytelling met data : een datavisualisatiegids voor zakelijke professionals Cole Nussbaumer Knaflic
Boek De kracht van storytelling : waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet Carmine Gallo (Auteur) Adviezen om mensen te inspireren, zakelijk zowel als privé, door het vertellen van verhalen. Uitgever Business Contact (2016) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Managers, Bedrijfscommunicatie, Storytelling Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk Carmine Gallo (Auteur) Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen. Uitgever Uitgeverij Business Contact (2018) Taal Nederlands Onderwerp Beïnvloeden, Marketingcommunicatie, Managers, Bedrijfscommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Het schrijven van beleidsadviezen Riny Jans (Auteur) Uitgever Nelissen (2001) Taal Nederlands Onderwerp Communicatiemanagement, Rapporteren Serie PM-reeks Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Storytelling met data : een datavisualisatiegids voor zakelijke professionals Cole Nussbaumer Knaflic (Auteur) Theoretische en praktische gids voor het op aantrekkelijke wijze visueel onderbouwen van informatie met grafieken. Uitgever Van Duuren Media (2019) Taal Nederlands Onderwerp Datavisualisatie, Bedrijfscommunicatie, Storytelling Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Rapportagetechniek : schrijven voor lezers met weinig tijd Rien Elling (Auteur), Bas Andeweg (Auteur), Sjaak Baars (Auteur) Praktische adviezen voor het schrijven van rapporten, memo's en andere zakelijke teksten. Uitgever Noordhoff (2015) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfscommunicatie, Rapporteren, Schrijven, Spreekkunst Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Argumenteren Jessica Rijnboutt (Auteur), Marcel Heerink (Auteur), Aafke Moons (Redacteur) Studieboek op hbo-niveau. Met illustraties. Uitgever Pearson Benelux (2023) Taal Nederlands Onderwerp Argumentatieleer, Discussietechnieken, Bedrijfscommunicatie Serie Skills Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar E-boek Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk Carmine Gallo (Auteur) Uitgever Atlas Contact (2018) Taal Nederlands Onderwerp Beïnvloeden, Marketingcommunicatie, Managers, Bedrijfscommunicatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Communiceren als het (nog niet) brandt : crisiscommunicatie & reputatiemanagement voor bedrijven Eveline De Ridder (Auteur) Praktische gids over crisiscommunicatie voor managers en leidinggevenden om reputatieschade te voorkomen. Uitgever Pelckmans (2022) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management, Communicatiemanagement, Bedrijfscommunicatie, Bedrijfsimago, Public relations Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Het communicatie DNA : tips & tricks voor de communicators van vandaag en morgen Korneel Warlop (Auteur) Uitgever LannooCampus (2021) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management, Communicatiemanagement, Bedrijfscommunicatie, Bedrijfsimago, Public relations Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Social shift : van social media naar social thinking Koen Jordaans (Auteur), Guus Van de Mond (Medewerker), Stefan Kapteijns (Medewerker), Marijn Van Puijenbroek (Medewerker), Kevin Strik (Medewerker), Jaap Janssen Steenberg (Redacteur) Adviezen aan ondernemers over het gebruik van sociale media voor het benaderen van potentiële klanten. Uitgever Uitgeverij Business Contact (2018) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfscommunicatie, Sociale media, Organisaties ; beleid Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar E-boek Communiceren als het (nog niet) brandt : crisiscommunicatie & reputatiemanagement voor bedrijven Eveline De Ridder (Auteur) Uitgever Pelckmans uitgevers (2022) Taal Nederlands Onderwerp Strategisch management, Communicatiemanagement, Bedrijfscommunicatie, Bedrijfsimago, Public relations Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Hans Faelens over schrijven voor bedrijven : journalistiek of marketing? Katrien Geuens (Auteur), Björn Ulenaers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfscommunicatie Doelgroep Volwassenen