Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

12 Resultaten

Sorteren op
Boek

De kracht van storytelling : waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

Carmine Gallo (Auteur)

Adviezen om mensen te inspireren, zakelijk zowel als privé, door het vertellen van verhalen.

Boek

Vijfsterrencommunicatie : het geheim van een onuitwisbare indruk

Carmine Gallo (Auteur)

Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.

Boek

Storytelling met data : een datavisualisatiegids voor zakelijke professionals

Cole Nussbaumer Knaflic (Auteur)

Theoretische en praktische gids voor het op aantrekkelijke wijze visueel onderbouwen van informatie met grafieken.

Boek

Argumenteren

Jessica Rijnboutt (Auteur), Marcel Heerink (Auteur), Aafke Moons (Redacteur)

Studieboek op hbo-niveau. Met illustraties.

Boek

Rapportagetechniek : schrijven voor lezers met weinig tijd

Rien Elling (Auteur), Bas Andeweg (Auteur), Sjaak Baars (Auteur)

Praktische adviezen voor het schrijven van rapporten, memo's en andere zakelijke teksten.

Uitgever

Noordhoff (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Communiceren als het (nog niet) brandt : crisiscommunicatie & reputatiemanagement voor bedrijven

Eveline De Ridder (Auteur)

Praktische gids over crisiscommunicatie voor managers en leidinggevenden om reputatieschade te voorkomen.

Boek

Social shift : van social media naar social thinking

Koen Jordaans (Auteur), Guus Van de Mond (Medewerker), Stefan Kapteijns (Medewerker), Marijn Van Puijenbroek (Medewerker), Kevin Strik (Medewerker), Jaap Janssen Steenberg (Redacteur)

Adviezen aan ondernemers over het gebruik van sociale media voor het benaderen van potentiële klanten.