Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

11 Resultaten

Sorteren op
Boek

Geen commentaar! : communicatie in turbulente tijden

Hugo Marynissen (Auteur), Stijn Pieters (Auteur), Sofie Van Dorpe (Auteur)

Praktische adviezen aan managers voor communicatie bij crisissituaties.

Boek

Communiceren in tijden van crisis

Jeroen Wils (Auteur)

Praktische gids voor organisaties om tijdens een crisis reputatieschade te voorkomen of te beperken door goede communicatie.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Stuck : trauma in organisaties

Philippe Bailleur (Auteur)

Adviezen aan managers en andere leidinggevenden om traumatische gebeurtenissen en ontwikkelingen voor het functioneren van een organisatie te herkennen en aan te pakken.

Boek

Ignatius van Loyola als crisismanager

Paul De Chauvigny de Blot (Auteur)

Studie over de managementkwaliteiten van de stichter van de jezui͏̈tenorde (1491-1556) en zijn spiritualisteit in bedrijfsvoering.

Artikel uit tijdschrift
Taal
Onderwerp
Doelgroep