Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

8 Resultaten

Sorteren op
Boek

Vroeger gaat niet over : herinneringseducatie als pedagogische praktijk

Marjan Verplancke (Redacteur), Ann Dejaeghere (Redacteur), Simon Schepers (Redacteur), Maarten Van Alstein (Redacteur)

Beschouwingen over de wijze waarop in het onderwijs de herinnering aan ingrijpende gebeurtenissen kan worden doorgegeven aan volgende generaties.

Uitgever

LannooCampus (2017)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Actief met taal in de zaakvakken : didactische werkvormen voor het basisonderwijs

Anja Valk (Auteur), Martijn Baalman (Auteur), Mariken Van der Laan (Auteur), Vita Olijhoek (Auteur)

Beschrijving van een groot aantal werkvormen op de domeinen mondelinge taalvaardigheid, woordenschat, begrijpend lezen en stellen.