Artikel uit tijdschrift Joure maakt bibliotheek interessanter voor leden en niet-leden Martin De Jong
Artikel uit tijdschrift 'We doen allemaal ons best, maar we hebben geen idee wat onze klanten van ons werk vinden' : zin en onzin van klantenpanels Gonnie Eggink
Artikel uit tijdschrift 'Mensen blijken het erg te waarderen dat er naar hun mening wordt geluisterd' Wendy De Graaff
Artikel uit tijdschrift Joure maakt bibliotheek interessanter voor leden en niet-leden Martin De Jong (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Dienstverlening ; openbare bibliotheken, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'We doen allemaal ons best, maar we hebben geen idee wat onze klanten van ons werk vinden' : zin en onzin van klantenpanels Gonnie Eggink (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Klantvriendelijk werken in Rotterdam Femke Van Den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Waarom haken leners af ? Cedric Stalpers (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Bezoeker centraal stellen, niet de techniek Rob Vellinga (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Mensen blijken het erg te waarderen dat er naar hun mening wordt geluisterd' Wendy De Graaff (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Airmiles in de bibliotheek ? Erna Slangen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Eindhoven neemt voorbeeld aan vismarkt Femke Van Den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Elke maand een klant in het zonnetje zetten Martin De Jong (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift ANWB : leden bereiken op momenten dat het voor hen relevant is Wendy De Graaff (Interviewer), Marion Muetstege (Geïnterviewde), Huib Van Der Harst (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift De klant is koningin Femke Van Den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Feeling houden met de klant Karin Poldervaart (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Klantgerichter en commerciëler opereren' Martin De Jong (Interviewer), Monique Burger (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Gelderse ledenwerfcampagne slaat aan Martin De Jong (Interviewer) Gesprek met Barbara van Rijn over ledenactie voor de bib waarbij facebook belangrijk was. Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Verwen de klant en hij blijft je trouw ! : klantenbinding door relatiemarketing Mirelle Van Steenderen (Auteur), Nicoline Van Tiggelen (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding ; openbare bibliotheken, Relatiemarketing Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Is de belevenisbibliotheek een hype ? : vraag aan drie architecten Jacques Malschaert (Auteur), Wim Verbei (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Belevenisbibliotheek, Bibliotheekmanagement, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Big brother is watching you : de belevenisbibliotheek Hans Van der Laan (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift 'Van klantkennis en segmentatie naar klantenbinding en groei' Stephan De Vilder (Auteur), Adrie Dolman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bibliotheekmanagement, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Telemarketing voor bibliotheken : bannen of bellen? Thijs De Groof (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Telemarketing, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen Artikel uit tijdschrift Klantenpanel goed middel om klanten beter te begrijpen Femke Van Den Berg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Klantenservice, Klantenbinding ; openbare bibliotheken Doelgroep Volwassenen