Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

33 Resultaten

Sorteren op
Boek

The offer you can't refuse : wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Steven Van Belleghem (Auteur)

Adviezen aan ondernemers om hun dienst of product beter in de markt te zetten door hun klanten een meer dan verwacht gebruiksgemak te gunnen.

Uitgever

LannooCampus (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het innovatiedilemma : het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Clayton M. Christensen (Auteur)

Beschrijving van vijf tegendraadse principes voor succesvolle innovatie en het voorblijven van eventuele concurrenten.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wat als de klant nee zegt? : praktische gids met antwoorden op alle bezwaren

Geert Delobelle (Auteur)

Praktische handleiding voor professionele verkopers.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek
Uitgever

Veen (1990)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Wanbetalers : hoe pakt u ze aan ?

Jacqueline Mahieu (Auteur)

Tips en adviezen voor ondernemers.

Boek

Maak een fan van uw klant : een revolutie in dienstverlening

Kenneth Blanchard (Auteur), Sheldon Bowles (Auteur)

Tips in de vorm van een parabel om de dienstverlening aan klanten dusdanig te verbeteren dat hun verwachtingen worden overtroffen.

Uitgever

Contact (2003)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Geef nooit korting! en 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

Jos Burgers (Auteur)

Adviezen aan ondernemers om (ook bij toenemende concurrentie en mondige, goed gei͏̈nformeerde klanten) de prijzen voor hun diensten of producten overeind te houden.

Boek

Content organizing in de praktijk : alles over het strategisch inzetten van content

Atie De Heer (Auteur)

Systematische en integrale beschrijving van het nieuwe vakgebied van content organizing: het managen van alle inhoud en interactiviteit waarmee een bedrijf waarde aan klanten levert via verschillende communicatiekanalen en -middelen.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever

Samsom (2000)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Kruip in de huid van de klant

Jonathan Kitching (Redacteur)

Praktische handleiding voor managers om binnen een bedrijf een servicecultuur op te zetten om de klant zoveel mogelijk voldoening en kwaliteit te leveren.

Uitgever

Thema (2001)

Taal
Serie
Doelgroep
Beschikbaar