Boek Super social : 500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn Elja Daae (Auteur) Uitgever Haystack (2019) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Ondernemingen en media, Internet en ondernemingen, Externe communicatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Bloggen als een pro in 60 minuten Elja Daae (Auteur) Adviezen aan beginnende bloggers voor de opzet van een succesvolle, dagelijkse blog. Uitgever Haystack (2013) Taal Nederlands Onderwerp Weblogs Serie Digitale trends en tools in 60 minuten Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Zet je zaak op de kaart in 60 minuten Elja Daae (Auteur) Praktische tips betreffende websites voor bedrijven die zich richten op lokale klanten. Uitgever Haystack (2014) Taal Nederlands Onderwerp Online marketing, Sociale media Serie Digitale trends en tools in 60 minuten Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Never waste a good crisis : de 10 wetten van crisismanagement Jan Adriaanse (Auteur), Jan Bletz (Auteur), Elja Daae (Auteur), Erik In 't Groen (Auteur), Gert-Jan Hospers (Auteur), Jacques Pijl (Auteur), Bart Stofberg (Auteur), Gonny Vink (Auteur), Gijs Weenink (Auteur), Marcel Van Wiggen (Auteur), Erwin Wijman (Auteur), Arjan Yspeert (Auteur) Tips, adviezen en ervaringen die bedrijven kunnen helpen om in crisistijd te overleven. Uitgever Haystack (© 2020) Taal Nederlands Onderwerp Crisismanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen