Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

35 Resultaten

Sorteren op
Boek

Digitale etiquette : wanneer mag je een sms sturen? wanneer gebruik je beter geen emoticons? en vele andere vragen

Brigitte Balfoort (Auteur), Max Dedulle (Auteur)

Internet heeft veel uitingsvormen, denk aan: sociale netwerken, online samenwerken, internet kopen. Tips en informatie hoe je daar verstandig en netjes mee omgaat.

Boek

Microsoft Teams voor dummies

Rosemarie Withee (Auteur)

Handleiding voor online samenwerkingstool van Microsoft waarmee mensen zowel binnen als buiten een organisatie met elkaar kunnen chatten, videobellen en samenwerken in documenten.

Boek

Zoom voor dummies

Phil Simon (Auteur)

Handleiding voor communicatieprogramma waarmee videoconferenties, online-vergaderingen, chatsessies en mobiele samenwerking georganiseerd kan worden, zowel privé als in een bedrijfsmatige omgeving.

Boek

Microsoft Teams

Peter Debets (Auteur)

Handleiding voor het gebruik van het vergaderprogramma Microsoft Teams, onderdeel van Microsoft 365.

Boek

Het zonderwoordenboek : waarom we steeds meer zeggen met emoji

Lilian Stolk (Auteur)

Overzicht van de opkomst en toekomst van emoji's, de nieuwe, populaire universele beeldtaal die vooral op sociale media wordt gebruikt.

Uitgever

Maven Publishing (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Praktische gids voor ondernemers en marketeers.

Uitgever

LannooCampus (2012)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Onze toekomst : zes krachten die onze wereld veranderen

Al Gore (Auteur)

Al Gore onderscheidt zes verschillende krachten die de wereld gaan hervormen: economische globalisering, wereldwijde digitale communicatie, de machtsverschuiving van het Westen naar andere machtscentra, ook in de private sector, de consumptiegroei, het ingrijpen van de mens in landbouw en biotechnologie en het ingrijpen van de mens in de ecosystemen van de aarde.

Uitgever

Spectrum (© 2013)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Praktische gids voor ondernemers en marketeers.

Boek

Digitale communicatie

Hans Van Driel (Redacteur)

Studieboek voor het hoger onderwijs.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Het groot online werkvormenboek. Deel 3, Dé inspiratiebron voor online vergaderingen, opleidingen en andere bijeenkomsten

Sasja Dirkse (Auteur), Angela Talen (Auteur), Annemarieke Van Rumpt (Auteur), Lotte Bons (Auteur)

Praktisch werk- en inspiratieboek voor managers, trainers, docenten en cursusleiders, met 60 werkvormen voor effectief en interactief online vergaderen of onderwijs geven.

Uitgever

Boom (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Kickass : content voor social media

Kirsten Jassies (Auteur)

Ben je actief op social media en wil je weten hoe je influencer wordt? Deze 12 influencers geven tips en advies om je social media van goede en leuke content te voorzien. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.

Uitgever

Uitgeverij Snor (© 2021)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar