Boek Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk Tiago Forte
Boek Informatie zoeken, gebruiken en beoordelen : informatievaardigheden en soorten informatiebronnen VVBAD
Boek Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk Tiago Forte (Auteur) Beschrijving van een methode voor het digitaal organiseren van kennis en ideeën. Uitgever HarperCollins (2023) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Informatieontsluiting, Informatiemaatschappij, Tijdmanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Dit is content marketing : hoe met straffe content je business doen groeien Bart Lombaerts (Auteur), Wouter Temmerman (Auteur), Koen Denolf (Auteur), Michel Libens (Auteur) Uitgever LannooCampus (2020) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Klantenservice Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Informatie zoeken, gebruiken en beoordelen : informatievaardigheden en soorten informatiebronnen VVBAD (Redacteur), Jessica Jacobs (Redacteur) Uitgever Politeia (2022) Taal Nederlands Onderwerp Informatieontsluiting ; bibliotheken, Informatieverwerking ; bibliotheken Serie Wegwijzer bibliotheken en documentatiecentra Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Wat zou Google doen? Jeff Jarvis (Auteur) Beschrijving van de gevolgen van internet voor de bedrijfsvoering van ondernemingen, met als voorbeeld het Amerikaanse internetbedrijf Google. Uitgever Mouria (2009) Taal Nederlands Onderwerp Google, Internetondernemingen, Veranderingsmanagement, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Organiseer je informatie : aan de slag met thesauri, taxonomieën, tags en topics Peter Becker (Auteur), Marjolein Van der Linden (Auteur), Henk Magrijn (Auteur), Eric Sieverts (Auteur) Studieboek op hbo-niveau. Uitgever Biblion (2010) Taal Nederlands Onderwerp Informatieontsluiting Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Google Minds : zo denken Larry & Sergey Richard L. Brandt (Auteur) Ideee͏̈n en opvattingen van de beide oprichters van Google. Uitgever Business Contact (2010) Taal Nederlands Onderwerp Google, Internetondernemingen, Veranderingsmanagement, Page, Larry, Brin, Sergey Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Het hooibergsyndroom : het ziften van informatie uit een oceaan van gegevens Eliyahu M. Goldratt (Auteur) Beschrijving van een methode voor informatiemanagement. Uitgever Het Spectrum (1993) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement Serie Marka Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Op kop met de balanced scorecard : strategie vertaald naar actie Robert S. Kaplan (Auteur), David P. Norton (Auteur) Uitgever Business Contact (2011) Taal Nederlands Onderwerp Arbeidsmotivatie, BSC, Informatiemanagement, Personeelsbeleid Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Handboek TYP03 : voor redacteuren, beheerders en ontwikkelaars Yvonne Klompenhouwer (Auteur) Basisfuncties van het systeem voor het maken van complexe websites. Uitgever Pearson Education Benelux (2008) Taal Nederlands Onderwerp TYPO3 Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Slaap je slim! : hoe win je tijd zonder iets te missen? Guus Pijpers (Auteur) Praktische adviezen voor het selecteren, verwerken en onthouden van informatie. Uitgever Nieuw Amsterdam (2009) Taal Nederlands Onderwerp Geheugen, Informatiemanagement, Tijdmanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Content organizing in de praktijk : alles over het strategisch inzetten van content Atie De Heer (Auteur) Systematische en integrale beschrijving van het nieuwe vakgebied van content organizing: het managen van alle inhoud en interactiviteit waarmee een bedrijf waarde aan klanten levert via verschillende communicatiekanalen en -middelen. Uitgever Academic Service (2012) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Klantenservice Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Informatiegedrag van mensen : hoe mensen informatie vinden, delen en gebruiken Guus Pijpers (Auteur) Uitgever Academic Service (2010) Taal Nederlands Onderwerp Informatieverwerking, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Boek Contentmarketing in 60 minuten Carlijn Postma (Auteur) Uitgever Haystack (2014) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Klantenservice Serie Digitale trends en tools in 60 minuten Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Video marketing like a pro : a practical guide to creating and publishing videos that convert Clo Willaerts (Auteur) Uitgever LannooCampus (2021) Taal Engels Onderwerp Video, Online marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek De kenniskermis : overleven in een zee van informatie Bart Flos (Auteur), Gwenda Koning (Illustrator), Jantine Lanting (Illustrator) Uitgever Haystack (2015) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemaatschappij, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek AI, de hype voorbij : alles waar we om geven beter maken Jackie Janssen (Auteur) Gids voor het toepassen van artificiële intelligentie in de dagelijkse praktijk van bedrijven en organisaties. Met door AI gegenereerde illustraties. Uitgever LannooCampus (2024) Taal Nederlands Onderwerp Artificiële intelligentie, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Uitgeleend Vind exemplaar Boek Scoren met creatieve content op social media : meer dan 100 concrete voorbeelden, handige tips en inspirerende getuigenissen Kristof D'Hanens (Auteur), Brecht Vanderstraeten (Auteur) Uitgever Politeia (2020) Taal Nederlands Onderwerp Sociale media, Digitale communicatie, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Big data ontrafeld : neem betere zakelijke beslissingen met big data, data science en AI David Stephenson (Auteur) Uitgever Van Duuren Management (2018) Taal Nederlands Onderwerp Big data, Informatiemanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Daisy-online Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk Tiago Forte (Auteur) Beschrijving van een methode voor het digitaal organiseren van kennis en ideeën. Genre Luisterboeken Uitgever Luisterpunt (2023) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Informatieontsluiting, Informatiemaatschappij, Tijdmanagement Doelgroep Volwassenen E-boek Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk Tiago Forte (Auteur) Uitgever HarperCollins Holland (2023) Taal Nederlands Onderwerp Informatiemanagement, Informatieontsluiting, Informatiemaatschappij, Tijdmanagement Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar