Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

100 Resultaten

Sorteren op
Boek

Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk

Tiago Forte (Auteur)

Beschrijving van een methode voor het digitaal organiseren van kennis en ideeën.

Boek

Wat zou Google doen?

Jeff Jarvis (Auteur)

Beschrijving van de gevolgen van internet voor de bedrijfsvoering van ondernemingen, met als voorbeeld het Amerikaanse internetbedrijf Google.

Boek

Google Minds : zo denken Larry & Sergey

Richard L. Brandt (Auteur)

Ideee͏̈n en opvattingen van de beide oprichters van Google.

Boek

Het hooibergsyndroom : het ziften van informatie uit een oceaan van gegevens

Eliyahu M. Goldratt (Auteur)

Beschrijving van een methode voor informatiemanagement.

Uitgever

Het Spectrum (1993)

Taal
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Handboek TYP03 : voor redacteuren, beheerders en ontwikkelaars

Yvonne Klompenhouwer (Auteur)

Basisfuncties van het systeem voor het maken van complexe websites.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Slaap je slim! : hoe win je tijd zonder iets te missen?

Guus Pijpers (Auteur)

Praktische adviezen voor het selecteren, verwerken en onthouden van informatie.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Content organizing in de praktijk : alles over het strategisch inzetten van content

Atie De Heer (Auteur)

Systematische en integrale beschrijving van het nieuwe vakgebied van content organizing: het managen van alle inhoud en interactiviteit waarmee een bedrijf waarde aan klanten levert via verschillende communicatiekanalen en -middelen.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

AI, de hype voorbij : alles waar we om geven beter maken

Jackie Janssen (Auteur)

Gids voor het toepassen van artificiële intelligentie in de dagelijkse praktijk van bedrijven en organisaties. Met door AI gegenereerde illustraties.

Daisy-online

Building a second brain : ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk

Tiago Forte (Auteur)

Beschrijving van een methode voor het digitaal organiseren van kennis en ideeën.