Boek Code halo's : hoe digitale informatie over mensen, producten en organisaties de spelregels van het zakendoen revolutionair verandert Malcolm Frank
Boek Privacy gescand ? : direct marketing en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer Michel Walrave
Boek Het Edisonteam : inzicht, inspiratie en strategieën voor het succesvol innoveren van uw bedrijf Patrick Willemarck
Boek Code halo's : hoe digitale informatie over mensen, producten en organisaties de spelregels van het zakendoen revolutionair verandert Malcolm Frank (Auteur), Paul Roehrig (Auteur), Ben Pring (Auteur) Uitgever Business Contact (2014) Taal Nederlands Onderwerp Datamining, Informatiemaatschappij, Digitale informatie Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Het nieuwe marketing tijdperk : feesten, vrijen en frauderen Paul Postma (Auteur) Uitgever Contact (1997) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing Serie Business bibliotheek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Direct marketing praktijkboek : tips, cases en adviezen Erik Van Vooren (Samensteller) Uitgever LannooCampus (2006) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Marketing voor de Mad Men van morgen : sterke merken in een wereld van algoritmes Wim Vermeulen (Auteur) Inleiding tot reclametechnieken in een digitale wereld. Uitgever LannooCampus (2018) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Direct marketing, Reclame Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Privacy gescand ? : direct marketing en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer Michel Walrave (Auteur) Uitgever Universitaire Pers (1999) Taal Nederlands Onderwerp Direct marketing, Privacy Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek Het Edisonteam : inzicht, inspiratie en strategieën voor het succesvol innoveren van uw bedrijf Patrick Willemarck (Auteur) Uitgever LannooCampus (2006) Taal Nederlands Onderwerp Innovatie ; ondernemingen Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Artikel uit tijdschrift Augmented reality : het gelaagde leven Robert Heeg (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Augmented reality, Direct marketing Doelgroep Volwassenen