Twee Amsterdamse reclamejongens met een klein, maar prestigieus kantoor worden in 1998 door een vriend benaderd met een lumineus idee: merchandise ontwerpen en verkopen voor de naderende Gay Games.
Beer en Hamster schaffen het Super-Bed, Super-Bad en Ontbijt-apparaat aan, die Super Snavel ze weet aan te smeren. De vraag is of ze die spullen nodig hebben? Prentenboek met harmonieuze kleuren. Vanaf ca. 4 jaar.
Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.
Analyse van de maatschappelijke rol en de invloed van reclame in de Nederlandse samenleving van de jaren vijftig tot en met de huidige tijd, met bijzondere aandacht voor de Reclame Code Commissie. Met afbeeldingen.
Toekomstvisie van de Belgische reclameman op een samenleving die een evolutie doormaakt naar grotere transparantie, openheid en eerlijkheid, zelfs in de reclame.