Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Taal
Muziek of film
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Inlezer
Uitvoerder
Componist
Recensie
Genre
Uitgegeven tussen

130 Resultaten

Sorteren op
Boek

Guggenheimer wast witter

Herman Brusselmans (Auteur)

Een bizarre en steenrijke televisiebons begint een reclamebureau.

Uitgever

Prometheus (1996)

Taal
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Haantjes

Kluun (Auteur)

Twee Amsterdamse reclamejongens met een klein, maar prestigieus kantoor worden in 1998 door een vriend benaderd met een lumineus idee: merchandise ontwerpen en verkopen voor de naderende Gay Games.

Genre
Uitgever

Podium (2011)

Taal
Doelgroep
Magazijn
Boek

Bubbel

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Een kauwgomfabrikant schakelt een reclamebureau in dat van mening is dat alles is geoorloofd om een product onder de aandacht te brengen.

Genre
Uitgever

Manteau (2021)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Super Snavel

Tracey Corderoy (Auteur), Tony Neal (Illustrator), Ellen Hosmar (Vertaler)

Beer en Hamster schaffen het Super-Bed, Super-Bad en Ontbijt-apparaat aan, die Super Snavel ze weet aan te smeren. De vraag is of ze die spullen nodig hebben? Prentenboek met harmonieuze kleuren. Vanaf ca. 4 jaar.

Uitgever

Veltman Uitgevers (© 2019)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Euro 24,99

Frédéric Beigbeder (Auteur)

Een copywriter bij 's werelds grootste reclamebureau leeft er goed van, maar op een dag slaan alle stoppen door.

Uitgever

De Geus (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Coole merken

Liz Gogerly (Auteur), Karin Beneken Kolmer (Vertaler)

Wat zijn coole merken en hoe worden ze dat? Met interviews met o.a. Zuckerberg (Facebook) en tips over het ontwerpen van je eigen logo. Met kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 jaar.

Uitgever

NBD Biblion (2012)

Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

99 francs

Frédéric Beigbeder (Auteur)

Een copywriter bij 's werelds grootste reclamebureau leeft er goed van, maar op een dag slaan alle stoppen door.

Uitgever

Grasset (2000)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Seks, humor en het beloofde land : de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews (Auteur), Matthijs Van Leeuwen (Auteur), Rick Van Baaren (Auteur)

Overzicht met talrijke voorbeelden van bei͏̈nvloedingstechnieken in de reclame.

Uitgever

Maven Publishing (© 2018)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Heldenmerk

Guillaume Van der Stighelen (Auteur), Wouter Torfs (Inleider)

Adviezen aan marketeers om merken bekend of zelfs 'onsterfelijk' te maken.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Reclame voor dummies

Gary R. Dahl (Auteur)

Beschrijving van alle reclamemedia en de wijze wanneer en hoe deze effectief en efficie͏̈nt te benutten.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek
Boek

Reclame

Hella De Groot (Auteur), Kim Nelissen (Auteur)

Uitgever
Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Wat mocht, wat mag, what's next? : reclame als spiegel van onze tijd

Wilbert Schreurs (Auteur), Doortje Smithuijsen (Auteur)

Analyse van de maatschappelijke rol en de invloed van reclame in de Nederlandse samenleving van de jaren vijftig tot en met de huidige tijd, met bijzondere aandacht voor de Reclame Code Commissie. Met afbeeldingen.

Uitgever

Spectrum (2024)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Open boek : over eerlijke reclame in een transparante wereld

Marc Michils (Auteur)

Toekomstvisie van de Belgische reclameman op een samenleving die een evolutie doormaakt naar grotere transparantie, openheid en eerlijkheid, zelfs in de reclame.

Uitgever

LannooCampus (2011)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Waarom reclame niet werkt

Bruno Vanspauwen (Auteur)

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.

Uitgever

Lannoo (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Story telling : verhalen maken merken

Guido Everaert (Auteur)

Adviezen aan marketeers over de marketing van merken door het vertellen van verhalen.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Uitgever

Phaidon (2001)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Boek

Reclame en mediaplanning

Anne-Marie Cotton (Auteur)

Studieboek op hbo-niveau.

Uitgever

Garant (2004)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn