Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

39 Resultaten

Sorteren op
Boek

No rules rules : waarom Netflix zo succesvol is

Reed Hastings (Auteur), Erin Meyer (Auteur)

Beschrijving van het succes van Netflix als voorbeeld van een nieuwe manier van management in de creatieve sector.

Uitgever

Spectrum (2020)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

The day after tomorrow : hoe overleven in tijden van radicale innovatie

Peter Hinssen (Auteur)

Onderbouwde kijk op de toekomst van bedrijven in deze wereld van elkaar snel opvolgende innovaties.

Boek

Het kan ook anders : hoe non-conformisten de wereld veranderen

Adam Grant (Auteur), Sheryl Sandberg (Inleider)

Voorbeelden en adviezen om een voortrekker voor goede ideeën en veranderingen te worden en angst en twijfel om door te zetten te overwinnen.

Boek

Reinventing organizations

Frederic Laloux (Auteur)

Theoretische en praktische handleiding om organisaties om te vormen tot het nieuwe ontwerp van 'cyane' organisaties: authentieke en integrale organisaties met een hoge mate van zelfontplooiing.

Boek

Creashock : anders denken, durven doen, met resultaat

Dirk De Boe (Auteur)

Creashock toont hoe je individuele creativiteit in een organisatie kunt stimuleren en zo de collectieve innovatiekracht kunt versnellen. Met tips en praktische voorbeelden.

Boek

Mijn manager is een held

Jef Staes (Auteur)

Overzicht van de eisen die gesteld worden aan managers in dynamische en innovatieve organisaties.

Boek

EVAlutie : het grootste onbenutte potentieel van de eeuw

Kristel Vanderlinden (Auteur)

Verhandeling over het consumentengedrag van vrouwen en het inzetten van marketing die hierop inspeelt. Met foto’s en illustraties.

Boek

De Lean Startup : hoe voortdurend innoveren tot een succesvolle business leidt

Eric Ries (Auteur)

Beschrijving van een methode om innovaties in bedrijven met projecten en producten een grotere kans van slagen te geven.

Boek

De puberende leider : over lean, omgaan met variatie en onvolwassen organisaties

Ives De Saeger (Auteur)

Aan de hand van een verhaal over een snoepfabriek worden adviezen gegeven over lean managen, waarbij niet alleen verspillingen worden vermeden maar ook wordt gestreefd naar een verandering in de bedrijfscultuur.

Boek

Innoveren voor dummies

Alexander Hiam (Auteur)

Uitleg van de basisprincipes van de innovatie van producten en diensten.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Loonshots : grenzeloos ambitieuze plannen : de vier vuistregels voor structurele innovatie

Safi Bahcall (Auteur)

Beschrijving van de drijvende krachten achter succesvolle innovaties in organisaties, die aanvankelijk als onrealistisch worden ervaren.

Boek

The only way is up : wat managers kunnen leren uit bergexpedities

Wim Smets (Auteur)

Vanuit zijn ervaring als bergbeklimmer geeft de auteur adviezen aan managers voor het nemen van moeilijke beslissingen.