Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

10 Resultaten

Sorteren op
Boek

De kunst van een goed gesprek : hulp bieden door effectief communiceren

Ilse Sand (Auteur)

Gids voor het voeren van effectieve gesprekken, bedoeld om mensen te helpen die ondersteuning willen bieden aan anderen in moeilijke tijden.

Boek
Uitgever

Nelissen (1984)

Taal
Serie
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Gespreksvaardig in social work en ggz : speelvelden voor communicatie

Sonja Ehlers (Auteur), Alfred Volkers (Auteur), Wilna van den Heuvel (Illustrator)

Beschrijving van een methode voor hulpverleners in het sociaal werk en de geestelijke gezondheidszorg om op een constructieve manier met cliënten in gesprek te gaan.

Boek

Psychologische gespreksvoering : een basis voor hulpverlening

G. Lang (Auteur), Henk T. van der Molen (Auteur)

Leidraad voor professionele en niet-professionele hulpverlening bij persoonlijke problemen.

Boek
Boek

Als praten bij je werk hoort : gespreksvaardigheden voor hulp- en dienstverleners

Hans Janssen (Auteur)

Inleiding voor hulpverleners in een methode om actief en persoonsgericht een probleemoplossend gesprek te voeren.

Boek

Motiverende gespreksvoering : een methode om mensen voor te bereiden op verandering

William R. Miller (Auteur), Stephen Rollnick (Auteur)

Een op interactie en verandering gerichte gespreksmethode, oorspronkelijk ontwikkeld voor de Amerikaanse verslavingszorg.