Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

9 Resultaten

Sorteren op
Boek

De beleveniseconomie

B.Joseph Pine (Auteur), James H. Gilmore (Auteur)

Volgens Pine en Gilmore associëren klanten merknamen niet alleen met producten en diensten, maar vooral met de ervaringen en transformaties die ze bewerkstelligen. Daarom is het regisseren van die belevenissen een belangrijk onderdeel van klantenbinding.

Boek

Ken uw klant : klantwaardemanagement als motor van uw marketing

Marc Van de Perre (Auteur), Ton Kuijlen (Auteur)

Een optimaal evenwicht vinden tussen de waarde van de klant en de waarde voor de klant: het is van cruciaal belang om als onderneming succesvol te zijn. Dit boek geeft u een praktische leidraad om klantwaardemanagement op een resultaatgerichte manier in uw organisatie in te voeren. Aan de hand van tips, praktijkvoorbeelden en cases worden de diverse stappen in het klantwaardebeleid toegelicht.

Boek

De emotiemarkt : de toekomst van de beleveniseconomie

Susanne Piët (Auteur)

Schets van de beperkingen van een economie die is gebaseerd op belevenissen en emoties.

Boek

Kruip in de huid van de klant

Jonathan Kitching (Redacteur)

Praktische handleiding voor managers om binnen een bedrijf een servicecultuur op te zetten om de klant zoveel mogelijk voldoening en kwaliteit te leveren.

Uitgever

Thema (2001)

Taal
Serie
Doelgroep
Magazijn
Boek

Uit liefde voor de klant : maak al je medewerkers klantbewust

Els Dhaeze (Auteur)

Pleidooi voor ondernemers voor een grotere klantgerichtheid, met praktische adviezen en tips.

Uitgever

LannooCampus (2014)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar