Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

13 Resultaten

Sorteren op
Boek

Heldenmerk

Guillaume Van der Stighelen (Auteur), Wouter Torfs (Inleider)

Adviezen aan marketeers om merken bekend of zelfs 'onsterfelijk' te maken.

Uitgever

LannooCampus (2015)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Werken aan merken : waarom iedereen wil werken voor Google, Tesla, Facebook en de Europese Commissie

Jan Denys (Auteur)

Wat maakt dat bepaalde bedrijven hoog scoren bij hun werknemers en wat maakt dat je daar dan ook zou willen solliciteren? In deze publicatie wordt een analyse gemaakt van deze 'employer branding'.

Boek

Communiceren als het (nog niet) brandt : crisiscommunicatie & reputatiemanagement voor bedrijven

Eveline De Ridder (Auteur)

Praktische gids over crisiscommunicatie voor managers en leidinggevenden om reputatieschade te voorkomen.

Boek

Schone schijn : smerige streken in de strijd tussen burgers en bedrijven

Eveline Lubbers (Auteur)

Journalistiek onderzoek naar de methoden die grote bedrijven hanteren om de milieubeweging in te palmen of uit te schakelen en zich tegelijkertijd van een 'groen' imago te voorzien.