Extern Boek De geluksmachine : zo kies je de auto die je echt wilt Erwin Wijman (Auteur) Onderzoek naar de voorkeur van Nederlandse automobilisten voor automerk/type, met verklaring en uitleg waarom een auto geluk brengt. Uitgever Haystack (2017) Taal Nederlands Onderwerp Maatschappij en technologie, Maatschappijkritiek Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Denken als Elon Musk Erwin Wijman (Auteur), Jeanine Blaauw (Auteur) Adviezen door de succesvolle Amerikaanse ondernemer, oprichter van Tesla, PayPal en SpaceX, aan ondernemers en managers over zijn bedrijfsfilosofie. Uitgever Uitgeverij Haystack (2018) Taal Nederlands Onderwerp Musk, Elon Serie Topondernemers (1) Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Zo verkoop je alles : hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt Erwin Wijman (Auteur) Prakrtische adviezen voor een optimaal marketing- en verkoopproces van producten en diensten. Uitgever Haystack (2019) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Reclame Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Wat je verkoopt ben je zelf : waarom de beste reclame gratis is Erwin Wijman (Auteur) Handboek over marketing waarbij de persoonlijke relatie met de klant centraal staat. Uitgever Haystack (2023) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Verkooptechnieken Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Boek De bedrijfsnamenfabriek : trends en kuddegedrag Erwin Wijman (Auteur) Praktische handreiking bij het kiezen van een effectieve, exclusieve en onderscheidende naam voor een bedrijf. Uitgever Nieuw Amsterdam (2008) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfsimago Doelgroep Volwassenen Extern Boek Wat je rijdt ben je zelf Erwin Wijman (Auteur) Psychologische achtergronden van de keuze van automobilisten voor een bepaald type of merk auto. Uitgever Haystack (2011) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; auto's Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Succes met je grote auto : wat je (niet) moet rijden om vooruit te komen Erwin Wijman (Auteur) Onderzoek naar de beweegredenen van automobilisten om voor een bepaalde auto te kiezen en de invloed van hun keus op hun carrière. Uitgever Haystack (2013) Taal Nederlands Onderwerp Sociale status, Auto's ; sociologie Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De verkoopmaffia : waarom aardig zijn beter verkoopt Erwin Wijman (Auteur) Adviezen aan bedrijven voor een klantvriendelijke benadering van clie͏̈nten. Uitgever Haystack (2010) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Uit elkaar dan met elkaar : de 56 vragen over scheiden waarvan je niet wist dat je er een antwoord op nodig had Birgit Vandermeulen (Auteur), Erwin Wijman (Auteur) Uitgever Uitelkaar.nl (© 2020) Taal Nederlands Onderwerp Echtscheiding, Relaties Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Genoeg van reclame : over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen Paul ter Heyne (Auteur), Erwin Wijman (Redacteur) Betoog voor het aan banden leggen van reclame. Uitgever Haystack (2022) Taal Nederlands Onderwerp Marketingcommunicatie, Reclame ; psychologie, Marketing ; ethiek Doelgroep Volwassenen Beschikbaar Vind exemplaar Extern Boek Vlinder in de boksring : de 7 regels voor challengers die willen winnen en marktleiders die niet willen verliezen Erwin Wijman (Auteur), José Evers (Auteur), Piet Hein Smit (Auteur) Adviezen aan managers en reclamemakers voor het voeren van uitdagende, agressieve reclamecampagnes; met praktijkvoorbeelden. Uitgever Adfo (2014) Taal Nederlands Onderwerp Marketing, Management Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Never waste a good crisis : de 10 wetten van crisismanagement Jan Adriaanse (Auteur), Jan Bletz (Auteur), Elja Daae (Auteur), Erik In 't Groen (Auteur), Gert-Jan Hospers (Auteur), Jacques Pijl (Auteur), Bart Stofberg (Auteur), Gonny Vink (Auteur), Gijs Weenink (Auteur), Marcel Van Wiggen (Auteur), Erwin Wijman (Auteur), Arjan Yspeert (Auteur) Tips, adviezen en ervaringen die bedrijven kunnen helpen om in crisistijd te overleven. Uitgever Haystack (© 2020) Taal Nederlands Onderwerp Crisismanagement Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Fred & Ed verdringen Jansen & Tilanus : de opkomst van het voornaammerk Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Corus, Coris, Corio, Corbis, Cordares : over nietszeggende bedrijfsnamen Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfsimago Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift De besmettelijke i van iPhone en Wii Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Merken Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Nieuwe mode : kleine letters : onderkast verdringt hoofdletter in namen en logo's van bedrijven Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Lettertypen, Logo's Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Artikel uit tijdschrift De column als literair genre Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Columns Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar Extern Artikel uit tijdschrift Huize Avondrood heet nu Domus Magnus : namen van bejaardenhuizen Erwin Wijman (Auteur) Taal Nederlands Onderwerp Verzorgingstehuizen ; Nederland, Naamkunde Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Artikel uit tijdschrift Supermarktketen Marqt is uit op creative destruction : challenger van onecht eten José Evers (Interviewer), Erwin Wijman (Interviewer), Quirijn Bolle (Geïnterviewde) Taal Nederlands Onderwerp Marketing ; detailhandel Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen