Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Leeftijd
Fictie of Non-fictie
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

19 Resultaten

Sorteren op
Extern
Boek

De geluksmachine : zo kies je de auto die je echt wilt

Erwin Wijman (Auteur)

Onderzoek naar de voorkeur van Nederlandse automobilisten voor automerk/type, met verklaring en uitleg waarom een auto geluk brengt.

Boek

Denken als Elon Musk

Erwin Wijman (Auteur), Jeanine Blaauw (Auteur)

Adviezen door de succesvolle Amerikaanse ondernemer, oprichter van Tesla, PayPal en SpaceX, aan ondernemers en managers over zijn bedrijfsfilosofie.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Serie
Doelgroep
Beschikbaar
Extern
Boek

Zo verkoop je alles : hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt

Erwin Wijman (Auteur)

Prakrtische adviezen voor een optimaal marketing- en verkoopproces van producten en diensten.

Boek

Wat je verkoopt ben je zelf : waarom de beste reclame gratis is

Erwin Wijman (Auteur)

Handboek over marketing waarbij de persoonlijke relatie met de klant centraal staat.

Uitgever

Haystack (2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De bedrijfsnamenfabriek : trends en kuddegedrag

Erwin Wijman (Auteur)

Praktische handreiking bij het kiezen van een effectieve, exclusieve en onderscheidende naam voor een bedrijf.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Extern
Boek

Wat je rijdt ben je zelf

Erwin Wijman (Auteur)

Psychologische achtergronden van de keuze van automobilisten voor een bepaald type of merk auto.

Extern
Boek

Succes met je grote auto : wat je (niet) moet rijden om vooruit te komen

Erwin Wijman (Auteur)

Onderzoek naar de beweegredenen van automobilisten om voor een bepaalde auto te kiezen en de invloed van hun keus op hun carrière.

Extern
Boek

De verkoopmaffia : waarom aardig zijn beter verkoopt

Erwin Wijman (Auteur)

Adviezen aan bedrijven voor een klantvriendelijke benadering van clie͏̈nten.

Extern
Boek

Uit elkaar dan met elkaar : de 56 vragen over scheiden waarvan je niet wist dat je er een antwoord op nodig had

Birgit Vandermeulen (Auteur), Erwin Wijman (Auteur)

Extern
Boek

Vlinder in de boksring : de 7 regels voor challengers die willen winnen en marktleiders die niet willen verliezen

Erwin Wijman (Auteur), José Evers (Auteur), Piet Hein Smit (Auteur)

Adviezen aan managers en reclamemakers voor het voeren van uitdagende, agressieve reclamecampagnes; met praktijkvoorbeelden.

Extern
Boek

Never waste a good crisis : de 10 wetten van crisismanagement

Jan Adriaanse (Auteur), Jan Bletz (Auteur), Elja Daae (Auteur), Erik In 't Groen (Auteur), Gert-Jan Hospers (Auteur), Jacques Pijl (Auteur), Bart Stofberg (Auteur), Gonny Vink (Auteur), Gijs Weenink (Auteur), Marcel Van Wiggen (Auteur), Erwin Wijman (Auteur), Arjan Yspeert (Auteur)

Tips, adviezen en ervaringen die bedrijven kunnen helpen om in crisistijd te overleven.

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Fred & Ed verdringen Jansen & Tilanus : de opkomst van het voornaammerk

Erwin Wijman (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Corus, Coris, Corio, Corbis, Cordares : over nietszeggende bedrijfsnamen

Erwin Wijman (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De besmettelijke i van iPhone en Wii

Erwin Wijman (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Nieuwe mode : kleine letters : onderkast verdringt hoofdletter in namen en logo's van bedrijven

Erwin Wijman (Auteur)

Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

De column als literair genre

Erwin Wijman (Auteur)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Magazijn
Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Huize Avondrood heet nu Domus Magnus : namen van bejaardenhuizen

Erwin Wijman (Auteur)

Extern
Artikel uit tijdschrift
Artikel uit tijdschrift

Supermarktketen Marqt is uit op creative destruction : challenger van onecht eten

José Evers (Interviewer), Erwin Wijman (Interviewer), Quirijn Bolle (Geïnterviewde)

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken