Wanneer alle bezitters van een mobiele telefoon een signaal ontvangen dat hen op slag verandert in moordzuchtige psychopaten, slaan de overlevenden op de vlucht.
Tijdens een vakantiebaantje in een amusementspark hoort Devin Jones vreemde verhalen over de vermoorde Linda Grey, wier geest zou rondwaren in het spookhuis. Er gaan geruchten over gelijksoortige moorden in de buurt. Ondertussen probeert Devin zijn liefdesverdriet te verwerken en ontfermt hij zich over een terminaal ziek jongetje.
Op een mooie herfstdag wordt een stadje in de Amerikaanse staat Maine volledig van de buitenwereld afgesneden door een geheimzinnige, onzichtbare energiekoepel. Niemand kan er meer in of uit. Waar komt de koepel vandaan en wat is de bedoeling? In het stadje ontstaat steeds meer angst, chaos, onzekerheid en paniek. Langzaamaan wordt alles schaarser, vervuilt de lucht en raakt de zuurstof op. Om de koepel heen doen de media verslag.
Als een tienermeisje van een mysterieuze man in Castle Rock een doos krijgt met knoppen die vernietiging kunnen veroorzaken, is dit een zware verantwoordelijkheid.
Samira (15, ik-persoon) en haar vrienden gaan naar een Halloweenfeest in een verlaten landhuis in het Woud van Westerdam. Een plek die je volgens de verhalen moet mijden zodra het donker is. Het lijkt een tam feestje, maar dan gebeuren er steeds meer afschuwelijke dingen. Kan Samira uit het huis ontsnappen? Vanaf ca. 13 jaar.
Tien griezelverhalen over onderwerpen als een gekaapt boek, een televisieshow waarbij je leven op het spel staat of een robot waarvan alle stoppen doorslaan. Vanaf ca. 11 jaar.
De Zwitserse natuurkundige Frankenstein brengt een monsterachtig wezen, dat op de mens lijkt, tot leven, maar ziet zich uiteindelijk genoodzaakt zijn schepping te achtervolgen met als doel het monster te vernietigen.
Nadat de 16-jarige Steven tijdens zijn eerste opdracht voor een dierenbevrijdingsgroep een roofdier met vier welpen heeft bevrijd, wordt in een bungalowpark het zwaar verminkte lijk van een meisje gevonden. Vanaf ca. 13 jaar.
Vijf jongeren gaan een weekend naar een boshuisje waar ze al spoedig pionnen worden in een sadistisch spel dat wordt geleid door een groepje wetenschappers.
Als een paranormaal begaafde jonge fritesbakker geconfronteerd wordt met de kidnapper van zijn gehandicapte jeugdvriend, krijgt hij te maken met een geduchte tegenstander.
Tijdens zijn onderzoek naar een macabere seriemoordenaar wordt de corrupte hoofdinspecteur Styx doodgeschoten, maar hij herrijst als zombie en gaat op zoek naar zijn moordenaar.