Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Materiaal
Taal
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Uitvoerder
Recensie
Uitgegeven tussen

37 Resultaten

Sorteren op
Boek

Facebookmarketing voor dummies

Stephanie Diamond (Auteur), John Haydon (Auteur)

Uitleg over marketing via Facebook, met informatie over o.a. doelgroep, marketingplan, instellingen, klanten vinden en binden, veel voorkomende fouten en tips en succesfactoren.

Boek

Instagram academy : de authentieke successtrategie voor ondernemers op Instagram

Nies Cools (Auteur)

Handboek voor online ondernemers over het sociale medium Instagram, met tips voor het vergroten van de zichtbaarheid en het verbeteren van de engagement rate. Met foto’s en illustraties.

Uitgever

Lannoo (2023)

Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De kleine videomarketing voor dummies

Gerda Van Galen (Auteur)

Handboek om zelf video’s in te zetten voor online marketing.

Uitgever
Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

De conversation company : gebruik de feedback van je klanten nu ook écht : hoe sociale media, bedrijfscultuur en mensen het verschil maken

Steven Van Belleghem (Auteur)

Veel bedrijven gebruiken sociale media, maar slagen er niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Van Belleghem legt uit hoe sociale media medewerkers opnieuw met klanten kunnen verbinden en toont hoe de feedback van klanten gebruikt kan worden.

Boek

Vloggen voor professionals : visual storytelling met je smartphone

Daan Van Bergen (Auteur)

Toegankelijke introductie tot zakelijk vloggen.

Boek

Online invloed : zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten

Bas Wouters (Auteur), Joris Groen (Auteur), Jaap Janssen Steenberg (Medewerker), Stijn Kling (Medewerker)

Gids voor web-ondernemers voor betere verkoopresultaten door gebruik van gedragspsychologie.

Uitgever

Boom (© 2020)

Taal
Onderwerp
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Verbeter je online marketing met Google Analytics

Gerard Rathenau (Auteur)

Praktische adviezen voor het inzetten van Google Analytics, Google Analytics 4 en machinelearningtoepassingen bij onlinemarketing.

Uitgever
Taal
Doelgroep
Beschikbaar
Boek

Zelf zakelijke video's maken in 60 minuten

Pelpina Trip (Auteur)

Beknopte, praktische gids voor bedrijven en organisaties die videofilmpjes online willen plaatsen.

Boek

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove (Auteur)

Praktische gids voor ondernemers en marketeers.

Boek

Ik ben een aanrader : wie zegt wat hij denkt, is goud waard voor een merk

Jan Van den Bergh (Auteur)

Consumenten doen veel aankopen op aanraden van anderen. Het boek laat zien hoe massamedia vervangen worden door mensen die merken kunnen maken en breken door het grote bereik van digitale media, zoals Twitter, blogs, discussiefora en Facebook. Marketeers kunnen daarvan profiteren als ze tenminste de valkuilen weten te omzeilen.