Extern Boek Zingeving in strategie : de mens als kloppend hart van de organisatie Lynda Gratton (Auteur) Werkboek voor de planning van bedrijfsveranderingen, waarbij de mens als centrale factor functioneert in leiding, taakgroepen en als betrokken deelgenoot. Uitgever Financial Times Prentice Hall (2001) Taal Nederlands Onderwerp Personeelsbeleid Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Het einde van de veranderingsmythe : het dilemma tussen noodzakelijke verandering en veranderingsmoeheid Peter Scott-Morgan (Auteur), Erik Hoving (Auteur), Henk Smit (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2001) Taal Nederlands Onderwerp Arbeids- en organisatiepsychologie, Veranderingsmanagement Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Boek Corporate religion : merkpositionering als belangrijkste communicatiedoel voor ondernemingen Jesper Kunde (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2001) Taal Nederlands Onderwerp Bedrijfsimago, Merken Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Extern Boek De servicegerichte onderneming : differentiatie als sleutel voor volledige consumententrouw Brian Clegg (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2000) Taal Nederlands Onderwerp Klantvriendelijkheid, Management ; klantenservice Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De breineconomie : strategische keuzes voor waardecreatie Ton Bil (Auteur), Jean Peters (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2001) Taal Nederlands Onderwerp Kennismanagement ; ondernemingen, Personeelsbeleid, Veranderingsmanagement Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Internetstrategie 2.0 : concurrentievoordeel in de digitale economie : theorie en praktijk Ben Tiggelaar (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2001) Taal Nederlands Onderwerp Internet en ondernemingen Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Excellent ondernemen : de noodzaak tot een strategie van transformatie Richard N. Foster (Auteur), Sarah Kaplan (Auteur) Beschouwing over succesvol ondernemen in een snel veranderende markt. Uitgever Financial Times Prentice Hall (2002) Taal Nederlands Onderwerp Management, Ondernemen, Organisatieleer Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek Concurreren met creativiteit : de kern van innovatiemanagement Jeff Gaspersz (Auteur) Uitgever Financial Times Prentice Hall (2002) Taal Nederlands Onderwerp Veranderingsmanagement Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Extern Boek De impact van de IK-cultuur op maatschappij, marketing en organisatie Cor Molenaar (Auteur), Stephanie Molenaar (Auteur) Uitgever Prentice Hall (2003) Taal Nederlands Onderwerp Marketing Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Bekijk beschikbaarheid in andere bibliotheken Exemplaar laten brengen Boek Succesvol shapen van key accounts Willem Verbeke (Auteur) Bedrijfskundige studie over het selecteren van klanten waarop de bedrijfsvoering aansluit. Uitgever Prentice Hall (2003) Taal Nederlands Onderwerp Accountmanagement Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Boek De emotiemarkt : de toekomst van de beleveniseconomie Susanne Piët (Auteur) Schets van de beperkingen van een economie die is gebaseerd op belevenissen en emoties. Uitgever Pearson Education Benelux (2004) Taal Nederlands Onderwerp Klantenbinding, Management ; klantenservice Serie Verlichte visies voor professionals Doelgroep Volwassenen Magazijn Vind exemplaar