Skip to main content

Zoekresultaten

Specification
Uitgever
Onderwerpen
Auteur
Recensie
Uitgegeven tussen

Je bent aan het zoeken in alle Vlaamse bibliotheken

11 Resultaten

Sorteren op
Extern
Boek

Zingeving in strategie : de mens als kloppend hart van de organisatie

Lynda Gratton (Auteur)

Werkboek voor de planning van bedrijfsveranderingen, waarbij de mens als centrale factor functioneert in leiding, taakgroepen en als betrokken deelgenoot.

Extern
Boek

De servicegerichte onderneming : differentiatie als sleutel voor volledige consumententrouw

Brian Clegg (Auteur)

Extern
Boek
Boek

Internetstrategie 2.0 : concurrentievoordeel in de digitale economie : theorie en praktijk

Ben Tiggelaar (Auteur)

Extern
Boek

Excellent ondernemen : de noodzaak tot een strategie van transformatie

Richard N. Foster (Auteur), Sarah Kaplan (Auteur)

Beschouwing over succesvol ondernemen in een snel veranderende markt.

Extern
Boek

Concurreren met creativiteit : de kern van innovatiemanagement

Jeff Gaspersz (Auteur)

Extern
Boek

De impact van de IK-cultuur op maatschappij, marketing en organisatie

Cor Molenaar (Auteur), Stephanie Molenaar (Auteur)

Boek

Succesvol shapen van key accounts

Willem Verbeke (Auteur)

Bedrijfskundige studie over het selecteren van klanten waarop de bedrijfsvoering aansluit.

Boek

De emotiemarkt : de toekomst van de beleveniseconomie

Susanne Piët (Auteur)

Schets van de beperkingen van een economie die is gebaseerd op belevenissen en emoties.

Beschikbaar in onderstaande bibliotheken